زمین‌های نامحصور شهر دیوارکشی می‌شود

شهردار قزوین گفت: نصب بنر اخطار به منظور دیوارکشی زمین‌های نامحصور در ناحیه مهدیه انجام شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از نصب بنر اخطار به منظور دیوارکشی زمین‌های نامحصور در ناحیه مهدیه شهر قزوین خبر داد و اظهار کرد: شهرداری در این مرحله در کوچه گلبرگ و محله پونک اخطاریه نصب کرده است.

وی افزود: بر اساس آمارها آبان‌ماه امسال، ۱۰۰ مترمربع دیوارکشی در ناحیه مهدیه انجام شده است.

شهردار قزوین از عملیات خاک‌ریزی در گود حاشیه پارک گلسار واقع در ناحیه مینودر خبر داد و خاطرنشان کرد: مجموعه ورزشی اقامتی پارک گلسار در ناحیه مینودر با هدف ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و تقویت فرهنگ ورزش میان شهروندان در مساحت ۲۳۰۰ مترمربع در حال تکمیل است.

صباغی با اشاره به استمرار عملیات نصب نهر روسی و کانیوگذاری در سطح ناحیه آزادگان، تصریح کرد: در این مرحله به منظور هدایت و دفع آب‌های سطحی، عملیات نهر روسی و کانیوگذاری به متراژ ۴۰ مترمربع در خیابان حضرت امام خمینی (ره) کوچه فرامرزی تقاطع جمشید بیگی در ناحیه آزادگان به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت در محله پونک واقع در ناحیه مهدیه استمرار دارد، اضافه کرد: آبان‌ماه امسال ۴۵۰ مترمربع لکه‌گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی ناحیه مهدیه منطقه سه شهرداری قزوین انجام شده است.

شهردار قزوین با اشاره به انجام اقدامات در حوزه فضای سبز شهر، تاکید کرد: عملیات گل‌کاری پاییزه به منظور بهبود کیفیت منظر شهری و کاشت گل‌های فصلی (کلم زینتی) در میدان عدل اجرا شد.

صباغی با بیان اینکه عملیات هرس فرم درختان سوزنی برگ بلوار شهید بهشتی با هدف فرم‌دهی و افزایش زیبایی بصری آغاز شده است، گفت: با هدف افزایش ضریب روشنایی در زمین ورزشی بوستان شهدا اصلاح سیستم روشنایی و نصب پروژکتورهای جدید انجام شد.

وی از اجرای عملیات اصلاح و ترمیم لوله آب خام فضای سبز شهری خبر داد و گفت: شهرداری در راستای نگهداری بهینه از فضای سبز شهری، مدیریت مصرف آب خام و جلوگیری از هدررفت آب، ترمیم بخشی از لوله آب خام در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای را انجام داده است.

کد خبر 623673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.