ساعت هوشمند DIZO Watch R Talk Go عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که DIZO ساعت هوشمند Watch R Talk Go را در بازار هند عرضه کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساعت هوشمند DIZO Watch R Talk Go که پس از گذشت چند هفته از عرضه جهانی آن، وارد بازار هند شد و دارای صفحه‌نمایش ۱.۳۹ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ * ۳۶۰ پیکسل و میزان روشنایی ۵۵۰ نیت است. این ساعت هوشمند بسیار شبیه ساعت گلکسی سامسونگ است و دو دکمه در کنار آن تعبیه شده است. لبه این ساعت از آلومینیوم ساخته شده است و صفحه‌نمایش آن با استفاده از شیشه مقاوم با سختی 7H محافظت می‌شود.

ساعت هوشمند Watch R Talk Go به کاربران اجازه می‌دهد که از طریق اتصال بلوتوث ۵.۲ تماس تلفنی برقرار کنند. این محصول از بیش از ۱۱۰ حالت ورزشی مانند دویدن، دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، شنا و غیره پشتیبانی می‌کند. این گجت پوشیدنی GPS داخلی ندارد، بنابراین کاربران باید برای ردیابی از GPS گوشی هوشمند خود استفاده کنند.

ساعت هوشمند Watch R Talk Go به ویژگی‌هایی مانند نظارت بر ضربان قلب، استرس، خواب، کالری سوزانده شده و دیگر ویژگی‌های سلامتی مجهز شده است. شرکت سازنده اعلام کرده است که با یک بار شارژ کامل این محصول که تقریباً دو ساعت طول می‎‌کشد، می‌توان ۱۰ روز استفاده معمولی از آن داشت در صورت برقراری تماس از طریق اتصال بلوتوث نیز به مدت ۹ روز شارژدهی دارد. گجت پوشیدنی ذکر شده در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید در دسترس کاربران قرار گرفته است.

کد خبر 623588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.