دستگیری سارقان ۸۰ میلیاردی منزل در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری دو سارق منزل در جنوب شهر اصفهان و کشف ۸۰ میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از منازل در حوزه جنوب شهر اصفهان، موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از بررسی صحنه‌های وقوع جرم و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند مخفیگاه دو سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات دقیق و ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: سارقان که در مواجهه با مستندات و ادله محکم پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به ناچار لب به اعتراف باز کرده و با صراحت به سرقت ۴۰ فقره سرقت منزل در جنوب شهر اصفهان و استان تهران به ارزش ۸۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، به همشهریان توصیه کرد: هنگام ساخت‌وساز به استحکام و ایمنی منزل اهمیت داده و برای ایمنی بیشتر منزل خود، از قفل‌های استاندارد و سیستم دزدگیر استفاده کنید، کلید منزلتان در اختیار افراد غیرمطمئن قرار ندهید و در تمام ساعت‌های شبانه‌روز، به ویژه در مجتمع‌های مسکونی، درب‌های ورودی و پارکینگ را ببندید و در صورت مشاهده هرگونه موارد و افراد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

کد خبر 623557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.