پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مناسبت روز پرستار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پیامی، فرارسیدن فرخنده‌میلاد باسعادت بانوی صبر، استقامت و ایثار، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به پرستاران فداکار استان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پیام شاهین شیرانی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، حرفه پرستاری ترکیب عجیبی از رحمت، عطوفت، مهربانی و از سوی دیگر دانش، معرفت، تجربه و مهارت است.

آنگاه که دردمندی عافیت بازمی‌یابد و دستانی به شکرانه این نعمت در پیشگاه ایزدی برافراشته می‌شود و ملائک تو را می‌ستایند، ای پرستار، به‌راستی که چشمان نگران، به دستان امیدبخش و مهربان تو می‌نگرند که چه ایثارگرانه بر بیکران خلقت، حماسه می‌آفرینی و هستی را شکوه می‌بخشی و با وجودی سرشار از آرامش و قلبی مملو از عشق و محبت بر تن‌های رنجور و پریشان شفابخش هستی که بی‌تردید فداکاری‌ات در این رسالت مقدس، همچون مدافعی در جبهه سلامت، مثال شهیدی در طریق الی الله است و همانا این سعادت توفیقی است الهی که جز پروردگار مهربان یارای پاداش آن نخواهد بود.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ تمام شهدای والامقام و گرانقدر مدافع سلامت، ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را خدمت تمام کارکنان گرامی به‌ویژه همکاران زحمتکش و گران‌سنگ پرستاری دانشگاه علوم پزشکی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده، و توفیق و موفقیت روزافزون این عزیزان را در خدمت به مردم شریف این مرز و بوم از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.»

کد خبر 623355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.