نسخه‌های ساعت هوشمند شیائومی Watch S2 تائید شد

مدیرعامل شرکت شیائومی از طریق منتشر کردن یک تیزر در Weibo تائید کرده است که ساعت آینده شیائومی S2 در دو مدل ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی برنامه‌ریزی کرده است که یک رویداد اول دسامبر در چین برگزار کند و محصولات جدید خود مانند ساعت هوشمند Watch S2، هدفون Buds4 و گوشی‌های پرچم‌دار سری Mi13 را رونمایی کند. ساعت هوشمند آینده شیائومی که Watch S2 نام دارد، به عنوان جانشین Mi Watch S1 که سال گذشته در چین عرضه شد در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته ساعت جدید برخلاف مدل قبلی خود، در اندازه‌های مختلف عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شیائومی از طریق منتشر کردن یک تیزر در Weibo تائید کرده است که ساعت آینده شیائومی S2 در دو مدل ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که نسخه ۴۲ میلی‌متری ساعت هوشمند شیائومی Watch S2 در رنگ‌های مشکی و طلایی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، در حالی که نسخه ۴۶ میلی‌متری در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی عرضه می‎‌شود. گفته شده است که محصول ذکر شده با قیمت ۱۳۹ دلار وارد بازار می‌شود.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد گجت پوشیدنی آینده شیائومی در دست نیست، اما مشخص شده است که این محصول بیشتر بر حالت ورزشی حرفه‌ای تمرکز خواهد کرد و دارای ویژگی‌های پیشرفته مرتبط با سلامتی خواهد بود. انتظار می‌رود که این محصول دارای صفحه‌نمایش AMOLED و GPS با فرکانس دوگانه برای ردیابی و همچنین چندین ویژگی تناسب اندام و سلامتی باشد. با توجه به اینکه چند روز دیگر تا عرضه ساعت هوشمند شیائومی Watch S2 باقی مانده است؛ در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

کد خبر 623344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.