گوشی هواوی Nova 10 SE چه زمانی عرضه می‏‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی هواوی Nova 10 SE دوم دسامبر در چین عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی مدت کوتاهی پس از معرفی گوشی‌های هوشمند هواوی سری Nova 10، گوشی هواوی Nova 10 SE را در نمایشگاه IFA2022 در برلین معرفی کرد. اخیراً تائید شده است که این محصول دوم دسامبر عرضه خواهد شد. گوشی ذکر شده دارای صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و رزولوشن +Full HD است. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر آن تعبیه شده است.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی هواوی Nova 10 SE تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی می‌شود. نسخه جهانی این گوشی از طریق سیستم‌عامل Android 12 OS اجرا می‎‌شود.

گوشی هواوی Nova 10 SE از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ بهره می‌برد و در نسخه‌هایی با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در بازارهای خارج از چین عرضه می‎‌شود. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. وزن این محصول ۱۸۴ گرم و ضخامت آن ۷.۳۹ میلی‌متر است. گوشی هواوی Nova 10 SE در رنگ‌های نقره‌ای، سبز و مشکی در بازار جهانی عرضه می‌‎شود.

کد خبر 623342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.