ساعت هوشمند Mivi Model E در هند عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Mivi Model E با صفحه‌نمایش ۱.۶۹ اینچی در هند عرضه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، Mivi اولین ساعت هوشمند خود را با نام Medol E عرضه کرده است؛ این گجت پوشیدنی مقرون‌به‌صرفه است و همه ویژگی‌های لازم را در خود جای داده است. به‌تازگی نیز شرکت ذکر شده ساعت هوشمند Mivi Model E را با صفحه‌نمایش مربعی عرضه کرده است؛ این نمایشگر ۱.۶۹ اینچی TFT دارای وضوح تصویر ۲۴۰ * ۲۸۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت است.

ساعت هوشمند Mivi Model E دارای یک دکمه فیزیکی در سمت راست است و از استاندارد IP68 ضد آب پشتیبانی می‌کند. این محصول به بند باکیفیتی مجهز شده است، یک روکش فلزی دارد، از سنسور ضربان قلب و SpO2، ردیاب خواب، شمارشگر قدم‌ها و ردیاب چرخه قاعدگی بانوان بهره می‌برد و از بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند Mivi Model E دارای اتصال بلوتوث ۵.۱ با حداکثر برد ۱۰ متر است. با یک‌بار شارژ این محصول می‌توان به مدت هفت روز از آن استفاده کرد، انرژی مورد نیاز این ساعت از طریق شارژ مغناطیسی تأمین می‌شود.

گجت پوشیدنی ذکر شده دارای ویژگی‌های مناسبی مانند کنترل موسیقی، اعلام آب‌وهوا، قطع کردن یا رد کردن تماس‌ها و دریافت اعلان‌ها است. قیمت ساعت هوشمند Mivi Model E تقریباً ۳۷ دلار ارزیابی شده است و از تاریخ یکم دسامبر در دسترس قرار خواهد گرفت. این محصول در رنگ‌های آبی، مشکی، سبز، صورتی و قرمز عرضه می‌شود.

کد خبر 623052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.