«همایش بزرگ خیرین» همزمان با روز پرستار برگزار می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر کاشان از برگزاری «همایش بزرگ خیرین» همزمان با نهم آذرماه روز پرستار خبر داد.

علیرضا مفرح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: «همایش بزرگ خیرین» همزمان با نهم آذر ماه روز میلاد با سعادت زینب کبری (س) و روز پرستار در کاشان برگزار می‌شود.

وی هدف از این همایش را که به همت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، اداره خیرین سلامت و مجمع حوزه سلامت برگزار می‌شود، تجلیل و تقدیر از خیرین و پرستاران دانست، افزود: خیرین کاشانی را بازوی توانمندی دانست که به همت این افراد توسعه و گشایش بسیاری در حوزه درمانی کاشان شکل گرفته است که از آن جمله می‌توان به ساخت بیمارستان، درمانگاه و اورژانس و خرید تجهیزات کلان پزشکی اشاره کرد.

رئیس اداره خیرین سلامت کاشان گفت: به‌عنوان مثال یکی از خیران در منطقه طاهرآباد مرکز خدمات جامع سلامت با عنوان درمانگاه با ۳۰۰ متر زیربنا و هزینه شش میلیارد تومان بنا کرده است یا در بلوار قطب راوندی شهرک آزادگان درمانگاه به همین مبلغ احداث شده است، همچنین در شهر آران‌وبیدگل ساختمان ابریشم‌چی با حدود ۵۰ میلیارد اعتبار با زیر بنای چهار هزار مترمربع و دانشگاه توانبخشی آران‌وبیدگل که به همت خیرین ساخته شده یا در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه بیمارستان بقیه‌الله که عملیات احداث آن با اعتبار دولتی از سال ۱۳۹۲ آغاز شد به دلیل بعضی تغییرات ساختاری و واقع شدن در محل گسل زلزله در مراحل اولیه باقی مانده است، افزود: ساخت این بیمارستان که مکمل بیمارستان شهید بهشتی کاشان است به کندی پیش رفته است و تکمیل آن همکاری و هم‌افزایی خیران و مسئولان را می‌طلبد.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان تصریح کرد: از آنجا که بیمارستان بقیه‌الله به عنوان مکمل بیمارستان شهید بهشتی است، با توجه به قدمت و فرسودگی بیمارستان بهشتی باید این بیمارستان به‌زودی تکمیل شود و در خدمت مردم منطقه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل بیمارستان بقیه الله کاشان ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است، اما به دلیل پیشرفت ۴۰ درصدی این بیمارستان، بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی پیش‌بینی شده این پروژه، در سفر استانی رئیس‌جمهور اختصاص داده نشد، تاکید کرد: خیرانی که در ساخت هر قسمت بیمارستان ما را یاری می‌کنند، مطمئن باشند همان قسمت به نام آن‌ها نامگذاری می‌شود و در اداره امور مالیاتی معاف یا کسر از معافیت می‌شوند.

کد خبر 623032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.