کشف بیش از ۴ تن مواد مخدر در نوزدهمین مرحله طرح ظفر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: چهار تن و ۲۰۰ گرم مواد مخدر در نوزدهمین مرحله طرح ظفر کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حسین رحیمی امروز، دوشنبه هفتم آذر، در نوزدهمین مرحله طرح ظفر با اشاره به کشف بیش از ۴ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی اظهار کرد: در این مرحله از طرح، ۱۹ باند توزیع مواد مخدر منهدم و ۱۷۷ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۱۹ دستگاه انواع خودرو از قاچاقچیان کشف شد.

وی درباره کشف و انهدام چهار باب لابراتوار که مواد مخدر صنعتی تولید می‌کردند، ادامه داد: با اجرای طرح‌های کنترل محورهای مواصلاتی به تهران بزرگ که از طرح‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت است، در هفده مرحله، یک تن و ۶۵۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح برخورد با عطاری‌های متخلف با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر و اماکن در پایتخت گفت: ۲۷۲ کیلوگرم مواد روان‌گردان نظیر قرص‌های لاغرکننده، سیگارهای روغنی حاوی مواد مخدر و شیشه که با عنوان مواد لاغرکننده به شهروندان فروخته می‌شد، کشف شد.

وی با بیان اینکه به‌طور هم‌زمان مبارزه با عمده‌فروشان و خرده‌فروشان و معتادان متجاهر در دستورکار پلیس است، افزود: به‌طور جدی با توزیع‌کنندگان مواد مخدر برخورد خواهیم کرد.

کد خبر 622972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.