نگاه ما، گفتمان با جامعه ایثارگری است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: ایثارگران پشتوانه واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید کهن‌سال در راستای طرح تکریم، بررسی مسائل، مشکلات و رسیدگی به دغدغه‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به اتفاق رئیس بنیاد و اعضای شورای شهر بابل با حضور در منزل مادر شهید گرانقدر سیدحسن رضوانی و یادگار هشت سال دفاع مقدس جانباز سرافراز ۷۰ درصد حاج‌عباس نصیری، از این اسوه‌های استقامت دیدار کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از این دیدارها با بیان اینکه زمانی می‌توانیم مشکلات ایثارگران را درک کنیم که شنونده خوبی باشیم، گفت: درک صحیح از دردودل‌ها و نیازسنجی از مسائل این عزیزان موجب می‌شود تا مشکلات کاهش پیدا کند، نگاه ما تکریم، ارتقای سطح خدمات و گفتمان با جامعه ایثارگری است.

وی یادآور شد: هر جایی که توانستیم گفتمان خودمان را با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان بیشتر کنیم در جهت حل مسئله موفق‌تر عمل کردیم، در چنین شرایطی است که کارکردها تأثیر خود را در ارائه خدمات نشان می‌دهد.

کهن‌سال با اشاره به اینکه خیلی از مشکلات در دیدارها حل می‌شود، عنوان کرد: دیدارهایی که از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران با محوریت این بنیاد در سطح استان انجام می‌گیرد، مداومت در پیگیری و نتیجه‌گرایی به عنوان یک اصل مهم در مسیر خدمت‌رسانی محسوب می‌شود، همه ما در مقابل این قشر معزز مسئول هستیم. خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان از تمام هستی خود گذشتند تا نظام و انقلاب اسلامی مسیر بالندگی خود را طی کند، ایثارگران پشتوانه واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، موضوعات مطرح شده توسط این دو خانواده عزیز را مورد رسیدگی و پیگیری قرار داد و همچنین با جانبازان ۷۰ درصد هیئت ابوالفضل‌العباس (ع) ساری دیدار و در رابطه با شیوه‌های جذب و اشتغال فرزندان و تبدیل وضعیت در دستگاه‌ها گفت‌وگو کرد.

کد خبر 622949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.