اورژانس بیمارستان فردیس تا پایان آذر به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس شبکه بهداشت شهرستان فردیس از پیشرفت فیزیکی ۹۵درصدی بیمارستان این شهرستان خبر داد و گفت: اورژانس این بیمارستان تا پایان آذر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پانته‌آ عینی امروز، دوشنبه هفتم آذر، در جلسه شورای اداری شهرستان فردیس که در سالن ایثار منطقه یک شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن، طی یک سال گذشته، ۵۳۶ هزار و ۶۹۰ نفر دست‌کم یک بار از خدمات مراکز جامع سلامت بهره برده‌اند.

وی در ادامه افزود: ۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و یک مرکز جامع سلامت روستایی در شهرستان فردیس وجود دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس با بیان اینکه شش مرکز استیجاری سلامت در فردیس وجود دارد، عنوان کرد: با کمک‌های دولت و دانشگاه علوم پزشکی در حال ساخت یک مرکز سلامت هستیم.

به گفته عینی، ۳۷ پایگاه سلامت در فردیس داریم که ۲۹ پایگاه به بخش خصوصی واگذار شده و هشت پایگاه به‌صورت دولتی اداره می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان این شهرستان پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی داشته است، تصریح کرد: پیشرفت تجهیزاتی این بیمارستان نیز ۸۵ درصد است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس با بیان اینکه مطابق برنامه‌ریزی‌ها بخش اورژانس، جراحی عمومی و زنان و یک اتاق عمل در بیمارستان شهید سلیمانی فردیس تا پایان آذر به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: جذب نیرو برای بیمارستان فردیس زیر نظر وزارت بهداشت است، اما ضریب بومی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 622899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.