اختصاص بودجه در فرجه زمانی مشخص، شاه‌کلید اجرای پروژه‌ها

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شاه‌کلید اجرای پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای در این استان، اختصاص بودجه در فرجه زمانی مشخص است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _دوشنبه هفتم آذرماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: مرحله رده‌بندی و فینال مسابقات فوتسال شورایی استان، دوم آذرماه ۱۴۰۱ در محل سالن ورزشی تختی شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: در مرحله رده‌بندی، تیم‌های شهرستان‌های شهرکرد و بروجن به رقابت پرداختند و تیم شهرستان شهرکرد برنده این مسابقه شد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: در مرحله فینال مسابقات، تیم‌های شهرستان‌های اردل و خانمیرزا به رقابت پرداختند که تیم شهرستان اردل پیروز این دور از مسابقات شد.

وی ادامه داد: تیم شهرستان اردل رتبه نخست، شهرستان خانمیرزا رتبه دوم و تیم شهرستان شهرکرد رتبه سوم مسابقات فوتسال شورایی استان را کسب کردند که در برنامه‌ای مجزا از اعضای تیم‌های مذکور تجلیل به عمل خواهد آمد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی از چند منظر حائز اهمیت است، تصریح کرد: شورا نهادی مقدس است که بنیان آن برگرفته از قرآن کریم و قانون اساسی است و طبق آیات قرآن فردی که با خردمندان مشورت کند، موفق خواهد شد، لذا مطالبات مردم به شوراهای اسلامی سپرده شده است، پس باید تلاش کرد تا نیازهای مردم رفع شود.

وی با اشاره به اصول قانون اساسی در خصوص منزلت شورای اسلامی افزود: جایگاه شوراها با واقعیت فاصله دارد و لازم است که شوراها با عملکردی درخشان دولتی‌ها را مجاب کنند تا ارتباط آن‌ها با شوراها تقویت شود و به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان عمل کنند.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شاه‌کلید اجرای پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای در استان، اختصاص بودجه در فرجه زمانی مشخص است تا دستگاه‌های اجرایی پروژه‌ها را با کیفیت بالا و سریع انجام دهند.

کد خبر 622879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.