حمایت از طرح‌های فاخر فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در یزد
حجت الاسلام مجتبی صداقت رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری یزد با اشاره به اینکه هنر بهترین ابزار برای انتقال ارزش‌ها و مفاهیم است، گفت: از طرح‌های فاخر فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در یزد حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی صداقت بعدازظهر امروز، یکشنبه ششم آذر، در نشست خبری سی و دومین جشنواره تئاتر استان یزد با اشاره به اینکه هنر یکی از مهم‌ترین و بهترین ابزارها برای انتقال مفاهیم و اثرات مثبت به جامعه است، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برنامه‌های مناسب هنری و جشنواره‌هایی که در سطح استان اجرا می‌شود، حمایت می‌کند.

وی افزود: در دورانی که برخی افراد به‌دنبال آن هستند که زندگی را به کام مردم تلخ کرده و با ترویج ناامیدی فضای جامعه را ملتهب کنند، وظیفه هنرمندان است که با هنر خود لطافت در زندگی و شادی و نشاط را برای مردم به ارمغان آورند.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری یزد تصریح کرد: درمقابل، وظیفه مسئولان هم آن است که از هنرمندان حمایت کامل کنند تا آنها بتوانند بهترین و باکیفیت‌ترین کارهای خود را ارائه دهند.

او اضافه کرد: بستر تئاتر در یزد بسیار فعال و اثرگذار است و اقدامات و آثار بسیار خوبی را تاکنون در یزد شاهد بوده‌ایم.

صداقت تاکید کرد: در راستای بهبود کمی و کیفی آثار هنری در استان، اتفاقات خوب و فاخر فرهنگی، اجتماعی و ورزشی که در شهر یزد رخ می‌دهند، از سوی سازمان حمایت می‌شوند.

وی به ضعف یزد در حوزه زیرساخت‌های تئاتر اشاره و خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های تئاتر یزد به هیچ‌عنوان در شأن شهر میراث جهانی نیست و لازم است اقدامات مناسب برای تکمیل و بهبود این زیرساخت‌ها انجام شود.

کد خبر 622725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.