دستگاه قضائی مسببان حمله تروریستی اصفهان را به کیفر اعمال خود می‌رساند

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، تمام متهمان حوادث اخیر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند و دستگاه قضائی مسببان این حادثه را به سزای اعمال خود می‌رساند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدالله جعفری، با حضور در منزل شهیدان محسن حمیدی و اسماعیل چراغی از شهدای حادثه تروریستی اصفهان، اظهار کرد: هنگامی که خداوند فردی را برای شهادت برمی‌گزیند، به این معنا است که آن فرد از لحاظ معنویت و اخلاق دارای ویژگی‌هایی بوده که او را از دیگران متمایز کرده است، به همین دلیل باید به شهیدان افتخار کنیم.

وی ادامه داد: به فرموده مولای متقیان حضرت علی (ع) علاوه بر اینکه باید قدردان شهدا باشیم و راه آن‌ها را ادامه دهیم، باید برای خودمان که از قافله شهادت جامانده‌ایم، حسرت بخوریم.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با خانواده شهیدان چراغی و حمیدی ابراز همدردی و تصریح کرد: دستگاه قضا در رسیدگی هرچه سریع‌تر پرونده مسببان حمله تروریستی اصفهان تاکید جدی دارد، از این رو با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران تمام متهمان این حادثه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده‌اند، این دستگاه با جدیت، سرعت و دقت پرونده حوادث اخیر را به سرانجام خواهد رساند و مسببان این حادثه را به سزای اعمال خود می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، این اغتشاشات به پایان می‌رسد و انقلاب اسلامی مسیر خود را ادامه می‌دهد و بار دیگر حسرت براندازی را بر دل دشمنان قسم‌خورده خود خواهد گذاشت؛ باید با پیروی از راه و مرام شهدا، شبانه‌روز در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

کد خبر 622669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.