تغییر مرکز شهر ولورهمپتون با توسعه پروژه محله یادگیری

شورای شهر ولورهمپتون، شهری واقع در ناحیه میدلند غربی انگلستان، برای توسعه مرکز آموزشی جدید شهر از کمک مالی و مشاوره شرکت مهندسی عمران و ساختمان‌سازی مشهور کشور بهره خواهد برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر ولورهمپتون، مک‌لافلین و هاروی، شرکت مهندسی عمران و ساختمان‌سازی مشهور بریتانیا و ایرلند، را به‌عنوان سرمایه‌گذار و شریک ساخت‌وساز ترجیحی خود برای پروژه «محله یادگیری شهر ولورهمپتون» منصوب کرد.

مک‌لافلین و هاروی پیش از این روی پروژه‌های آموزشی برجسته‌ای همچون دانشکده هنر و علوم انسانی دانشگاه کاونتری و ساختمان Clerici دانشگاه آکسفورد بروکس کار کرده است و در نظر دارد برای توسعه پروژه فعلی ۵۰ میلیون پوند سرمایه‌گذاری کند.

شورای شهر ولورهمپتون مطرح کرد که پروژه محله یادگیری شهر شامل ایجاد یک مرکز جدید ۱۰ هزار مترمربعی در مرکز شهر می‌شود که یک پردیس مرکزی، یک بخش خدمات آموزش بزرگسالان و یک کتابخانه مرکزی درجه دو خواهد داشت.

شورا ضمن اشاره به این‌که پروژه مذکور در همکاری با کالج شهر توسعه یافته است و برای همه شهروندان یک محیط آموزشی پیشرفته و هدفمند ایجاد می‌کند، اظهار کرد که پروژه قرار است راه را برای نقل مکان کالج سیتی ولورهمپتون از مکان اصلی فعلی خود نیز هموار کند که در حال حاضر به‌عنوان مکانی مناسب برای اهداف مسکونی تشخیص داده شده است.

شرکت مک‌لافلین و هاروی در حال حاضر یک قرارداد پیش از ساخت برای این طرح از شورای شهر ولورهمپتون دریافت کرده است، طرح‌های دقیقی را برای این منظور توسعه داده و کارهای مقدماتی جزئی را پیش از شروع ساخت‌وساز اصلی در بهار آغاز کرده است.

تغییر مرکز شهر ولورهمپتون با توسعه پروژه محله یادگیری

شورا ۶.۲ میلیون پوند به بودجه طراحی، بررسی‌های مکان و سایر کارهای اولیه این طرح‌ها اختصاص داده و مبالغ پنج میلیون پوند از صندوق دولتی شهرها، ۲۰ میلیون پوند از صندوق افزایش سطح خود و ۲۰ میلیون پوند دیگر از وزارت آموزش را به‌عنوان تضمینی برای پیاده‌سازی بدون دردسر این طرح‌ها تعیین کرده است.

شورای شهر اطمینان داد که تأسیسات جدید یک تغییر چهره حیاتی را برای شهر به‌همراه خواهد داشت، چراکه شرکای پروژه با تجسم مجدد مرکز شهر ولورهمپتون به ایجاد تغییرات اساسی در آن می‌پردازند و در این راه از یک میلیارد پوند سرمایه‌گذاری بهره‌مند شده‌اند.

رهبر شورای شهر ولورهمپتون ضمن اشاره به نقش مهم انتصاب شریک ساخت‌وساز در تسریع روند پروژه و معرفی سال ۲۰۲۳ به‌عنوان سالی بزرگ برای پروژه محله یادگیری شهر، گفت: «محله یادگیری شهر تأثیر مشهود و ملموسی بر شهر ولورهمپتون و ساکنان آن خواهد داشت و از طریق سرمایه‌گذاری مستقیم روی مهارت‌ها و آموزش، تغییری عظیم در زندگی روزمره آن‌ها ایجاد خواهد کرد.»

کد خبر 622524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.