گوشی پوکو X5 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی پوکو X5 5G که گواهی 3C را دریافت کرده، به فناوری شارژ ۶۷ وات مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیش از این گوشی پوکو X5 5G در وب‌سایت‌های BIS هند و FCC مشاهده شده بود؛ اخیراً نیز در وب‌سایت‌های 3C و IMDA ظاهر شده است بنابراین به نظر می‌رسد که به زودی عرضه خواهد شد. لیست 3C نشان می‌دهد که این محصول با شارژ سریع وارد بازار می‎‌شود.

به نظر می‌رسد که انرژی مورد نیاز گوشی پوکو X5 5G با استفاده از یک باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود، البته احتمالاً به عنوان ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تبلیغ می‌‎شود. علاوه بر این، شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی جدید پوکو به تراشه Snapdragon 778G+ SoC مجهز شده است و دارای یک صفحه‌نمایش IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

شرکت پوکو اوایل سال جاری گوشی X4 Pro 5G را با صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی Super AMOLED عرضه کرد، این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و روشنایی آن به ۱۲۰۰ نیت می‌رسد. علاوه بر این، محصول ذکر شده به تراشه کوالکام Snapdragon695 5G SoC مجهز شده و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است.

گوشی پوکو X4 Pro 5G دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در پنل جلو و یک دوربین سه‌گانه در پنل پشت است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیگسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. این دستگاه با استفاده از رابط کاربری MIUI13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۱ اجرا می‎‌شود.

کد خبر 622428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.