گوشی RedMagic 8 Pro  گواهی 3C دریافت کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی RedMagic 8 Pro که به‌زودی عرضه می‎‌شود، گواهی 3C را دریافت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی RedMagic 8 Pro با شماره مدل NX729J گواهی 3C را دریافت کرده است؛ این محصول پیش از این نیز در وب‌سایت TENNA مشاهده شده بود. انتظار می‌رود که گوشی جدید ذکر شده که از فناوری شارژ سریع ۱۶۵ وات بهره می‌برد اوایل دسامبر عرضه شود.

گوشی RedMagic 8 Pro به سریع‌ترین تراشه کوالکام به نام Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد، بنابراین اولین گوشی گیمینگ خواهد بود که از این تراشه استفاده می‌کند. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد گوشی ذکر شده ارائه نشده است، اما به نظر می‌رسد که جایگزین گوشی RedMagic 7 Pro خواهد بود که اوایل سال جاری عرضه شد.

گوشی RedMagic 7 pro دارای صفحه‌نمایش OLED از نوع +Full HD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این محصول به تراشه Snapdragon 8 Gen 1 SoC مجهز شده است و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی RedMagic 7 pro با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ وات نیز بهره می‌برد. یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‎‌شود.

کد خبر 622424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.