کشف ۱۰ دستگاه خودرو مسروقه در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۰ دستگاه خودرو مسروقه طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اصفهان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته مأموران انتظامی کلانتری‌های شهرستان اصفهان با هماهنگی مرجع قضائی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و گشت‌زنی‌های فعال و هدفمند در حوزه‌های استحفاظی خود موفق به شناسایی و دستگیری ۲۱ سارق سابقه‌دار شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۰ دستگاه خودروی مسروقه کشف شد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، تاکید کرد: به شهروندان توصیه می‌شود با رعایت هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت مانع رسیدن سارقان و افراد سودجو به اهداف مجرمانه خود شوند، همچنین در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 622405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.