بسیج خواهران گسترده‌ترین تشکل مردمی بانوان است

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به خدمات بسیج در عرصه‌های مختلف، گفت: بسیج خواهران گسترده‌ترین تشکل مردمی بانوان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه زارع بیکدلی امروز _شنبه پنجم آذرماه_ در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر یزد با جمعی از بسیجیان، اظهار کرد: بسیج خواهران، به عنوان اولین و گسترده‌ترین تشکل مردمی زنان از انقلاب اسلامی در مراحل مختلف وظایف خطیری را بر عهده داشته است.

وی با بیان اینکه این گروه انقلابی در عرصه‌های علمی و فرهنگی طلایه‌دار حرکت‌های شورآفرین در دفاع از اسلام بوده است و در این زمینه تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: بسیج بستری را فراهم کرده است تا هر فردی با هر استعداد و خلاقیت بتواند در آن حضور داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: بسیج خواهران پویا، قانونمند و فراگیر است و با قدرت ایجاد عزم ملی در حفظ کرامت و منزلت زن مسلمان گام برمی‌دارد و به عنوان نظامی منسجم از شاخص‌هایی نظیر تحکیم هویت دینی، ملی، انقلابی و ترویج فرهنگ فاطمی و پرچم‌داری نهضت زنان برخوردار است.

وی افزود: احیای هویت زن مسلمان، بصیرت دینی و تحکیم بنیان خانواده است که به عنوان اساسی‌ترین فعالیت‌ها در دستور کار بسیج خواهران قرار گرفته است و همین امر باعث شده است بسیج خواهران از همت والا و پایبند به ارزش‌های دینی و فضائل اخلاقی برخوردار باشد و به دنبال آن رسالت خود را به اثبات برساند.

کد خبر 622303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.