پخش بیش از ۱۶۰ هزار تن آسفالت در معابر شهر/خرید تجهیزات جدید برف‌روبی

شهردار زنجان گفت: همزمان با آغاز نهضت آسفالت‌ریزی، بیش از ۱۶۰ هزار تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی شهر پخش شده است.

علیرضا فیروزفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه به منظور تعیین تکلیف جابه‌جایی میدان احشام جلساتی با سازمان حفاظت محیط زیست، دامپزشکی، علوم پزشکی و جهاد کشاورزی برگزار شده است، اظهار کرد: با توجه به توسعه و گسترش شهر و نزدیکی آن به میدان احشام کنونی، جابه‌جایی این محل با رعایت استانداردهای مربوطه و دستور دادستانی زنجان الزامی است.

وی افزود: در آخرین جلسه مقرر شد برای دو قطعه زمین پیشنهادی شهرداری به منظور احداث میدان احشام جدید، استعلامات لازم انجام شود.

شهردار زنجان خاطرنشان کرد: ادامه فعالیت میدان احشام فعلی شهرداری منوط به رعایت ضوابط و مقررات حسب شرایط جاری است و ضرورت دارد پاسخ لازم از سازمان‌های ذی‌ربط دریافت شود.

نصب مخازن مکانیزه جمع‌آوری زباله

فیروزفر با اشاره به نصب مخازن مکانیزه جدید جهت جمع‌آوری زباله در سطح منطقه دو، اضافه کرد: ۱۸۰ زیرمخزنی در خیابان‌های کوی نگین، زیباشهر، کوی دانش و اراضی پایین کوه نصب شده است.

وی تاکید کرد: جهت جمع‌آوری و دفع به موقع زباله در این مناطق، شهروندان ضمن رعایت نکات بهداشتی در ساعت مقرر (۲۲ شب) نسبت به قرار دادن زباله در مخزن اقدام کنند.

شهردار زنجان با اشاره به آسفالت‌ریزی میدان سپاه بعد از اجرای طرح زیرسازی و بتن الیافی به مساحت هزار مترمربع تصریح کرد: با توجه به انحنا و مجاورت با فضای سبز راست‌گردها و به منظور اجرای با کیفیت و ماندگاری آسفالت بعد از اجرای بتن الیافی، با گذشت ۱۵ روز آسفالت‌ریزی راست‌گرد میدان سپاه انجام شد.

فیروزفر با تاکید بر اینکه نهضت آسفالت‌ریزی در معابر اصلی و فرعی رضایت شهروندان را به دنبال دارد، گفت: با آغاز نهضت آسفالت‌ریزی در زنجان، بیش از ۱۶۰ هزار تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی پخش شده است.

وی با اشاره به خرید تجهیزات و ماشین‌آلات جدید برف‌روبی به ارزش تقریبی ۱۷۰ میلیارد ریال، افزود: با ساخت دو کارخانه تولید محلول یخ‌زدا جهت حفاظت از آسفالت معابر و خرید بیش از هشت هزار تن شن و نمک و برنامه‌ریزی دقیق، آماده انجام عملیات زمستانی هستیم.

کد خبر 622140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.