برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی‌ورزشی بانوان در سمنان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی‌ورزشی بانوان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد و گفت: اجرای گروه سرود توسط دختران، سخنرانی، اجرای مسابقه فریزبی و پذیرایی با چای و گولاچ محلی از برنامه‌های این جشنواره بود.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جشنواره بزرگ فرهنگی‌ورزشی بانوان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و همبستگی با حضور پرشور زنان شهر سمنان برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره بزرگ فرهنگی‌ورزشی با برنامه‌هایی شامل اجرای گروه سرود توسط دختران، سخنرانی، اجرای مسابقه فریزبی و پذیرایی با چای و گولاچ محلی همراه بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه در حاشیه این جشنواره غرفه‌هایی شامل عرضه محصولات صنایع‌دستی، فرآورده‌های میوه و هنرهای دستی بانوان برپا شده بود، خاطرنشان کرد: ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و توزیع هدایا و اقلام فرهنگی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از دیگر غرفه‌های مستقر در این جشنواره بزرگ فرهنگی و ورزشی بود.

به گزارش ایمنا، این جشنواره بزرگ فرهنگی و ورزشی در محل پارک آبشار به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.

کد خبر 621857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.