اجرای ۴۰۰ برنامه در هفته بسیج/راه‌اندازی ۲۰ نیروگاه خورشیدی در خوانسار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار از اجرای ۴۰۰ برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: با پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی ۲۰ نیروگاه خورشیدی در این شهرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمد رحمانی امروز _چهارشنبه دوم آذرماه_ در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج «بسیج خدمت گذار، خدمت گذار ملت ایران» است، اظهار کرد: امروز نقشه راهبردی دشمن امید سوزی در جامعه است تا مردم از نظام ناامید شوند.

وی با بیان اینکه بسیج با عنوان خادم مردم برای خدمت گذاری در صحنه‌های مختلف از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کند، افزود: بسیجی با گذشتن از امکانات مادی و رفاهی خودش؛ در عرصه‌های مختلف خالصانه خدمت می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار تصریح کرد: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از وطن و دین اسلام جنگیدند و پس از جنگ تحمیلی نیز در حوادث مختلف از جمله زلزله و سیل و محرومیت زدایی حضور مقتدرانه داشتند.

رحمانی گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا نیز بسیجیان برای مقابله با این بیماری به کمک کادر درمانی شتافتند و حتی در کفن و دفن فوتی‌های کرونایی پیش قدم شدند.

تعمیر و بهسازی ۲۰ خانه محرومین توسط گروه‌های جهادی

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیجیان شهرستان خوانسار در عرصه‌های مختلف در سال ۱۴۰۰، ادامه داد: سال گذشته در عرصه محرومیت زدایی توسط گروه‌های جهادی بسیجی شهرستان بیش از ۲۰ خانه مسکونی محرومین تعمیر و بهسازی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار از مرمت و بازسازی قنوات کشاورزی شهرستان توسط گروه‌های جهادی بسیج خوانسار خبر داد و تاکید کرد: سال گذشته با پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی ۲۰ نیروگاه خورشیدی راه‌اندازی شد که ضمن اشتغالزایی به تولید برق کشور کمک می‌کند.

او با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ پنج هزار بسته معیشتی با حمایت خیرین تهیه و میان خانواده‌های نیازمندان توزیع شد، اضافه کرد: سال گذشته با مشارکت معاونت اجتماعی سپاه و خانواده نوعروسان ۱۲ فقره جهیزیه کامل تهیه و توزیع شده است.

برقراری گشت رضویون در محلات مختلف شهرستان خوانسار

رحمانی با بیان اینکه بسیجیان شهرستان خوانسار در عرصه بصیرت افزایی و ترویج جهاد تبیین وارد عمل شدند، افزود: در حوزه امنیتی با استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج شهرستان در سطح محلات شهر و روستا به منظور احساس امنیت در میان مردم گشت‌های رضویون برقرار است.

وی تصریح کرد: برگزاری آموزش نظامی بسیجیان، فراخوان‌ها برای ارتقای آمادگی بسیج به منظور سطح ارتقای توان رزمی بسیجیان از دیگر برنامه‌های بسیج شهرستان خوانسار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خوانسار گفت: در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در شهرستان، ناحیه مقاومت بسیج در کمک به ترک اعتیاد معتادین حمایت‌های لازم را انجام داده است.

برگزاری ۴۰۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان خوانسار

وی از برگزاری ۴۰۰ برنامه در هفته بسیج در سطح رده‌های مختلف بسیج شهرستان خوانسار خبر داد و یادآور شد: روز شنبه پنجم آذرماه همایش اقتدار بسیج در مصلای خوانسار به همراه پخش سخنرانی مقام معظم رهبری از طریق ویدئوکنفرانس اجرا می‌شود.

رحمانی خاطرنشان کرد: برگزاری محفل روشنگری در راستای اقدامات بسیجیان شهرستان؛ برپایی میقات صالحین در قالب حلقه‌های صالحین بسیج، شرکت گسترده بسیجیان در نماز جمعه، عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مجمع بسیج شهرستان با عنوان مطالبه‌گری و آسیب شناسی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج شهرستان خوانسار است.

کد خبر 621702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.