سارق قطعات خودروهای سنگین دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق قطعات خودروهای سنگین به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان شاهین‌شهر خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات ارزشمند کامیون در شهرستان شاهین‌شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت، کارآگاهان پس از بررسی صحنه سرقت و با استفاده از اقدامات هوشمندانه پلیسی رد پای یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها به دست آوردند.

وی ادامه داد: با اشرافیت و هوشمندی بالای مأموران، مخفیگاه متهم در کمترین زمان ممکن شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات دقیق و ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم ۳۹ قطعه انواع لوازم و قطعات خودروهای سنگین کشف شد، تصریح کرد: متهم که در ابتدا منکر انجام هرگونه جرمی بود، هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد، لب به اعتراف گشود و به ۹ فقره سرقت قطعات خودروهای سنگین به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، بر عزم جدی پلیس آگاهی در شناسایی و برخورد با سارقان تأکید کرد و از مردم خواست: آموزش و هشدارهای پلیس جهت پیشگیری از وقوع سرقت را مدنظر قرار داده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 621641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.