ارائه وای‌فای رایگان در مرکز دوبلین برای شهروندان

مشارکت مدیران دوبلین پایتخت ایرلند و ویرجین مدیا، شرکت بریتانیایی ارائه‌دهنده خدمات تلفن همراه و اینترنت، تامین اینترنت رایگان بر اساس نیاز کاربران و نه محصولات فروشندگان را به همراه داشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران دوبلین با همکاری کمپانی ویرجین مدیا به طور آزمایشی دسترسی به اینترنت رایگان را بر اساس نیاز کاربران در مرکز شهر ممکن کردند، که تبعات مثبت این اقدام آن‌ها را به پیاده‌سازی دائمی این رویکرد سوق داده است. در نتیجه این اقدام، شهروندان در مرکز شهر می‌توانند بر اساس نیاز خود، شبکه مناسب اینترنت را انتخاب کنند و به طور رایگان به آن وصل شوند. تا پیش از این، ساکنان دوبلین مجبور بودند اینترنت خود را بر مبنای محصولات موجود در مراکز مخابراتی خریداری کنند، با این حال استراتژی جدید دوبلین امکان جایگزینی خدمات را بر اساس نیازهای مردم فراهم می‌آورد، ضمن این‌که در پیشرفت فناوری‌های شهری نیز نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

ارائه وای‌فای رایگان در مرکز دوبلین برای شهروندان

نقاط دسترسی به وای‌فای نسل شش

مدیران دوبلین به حمایت از ویرجین مدیا، در حال نصب نقاط دسترسی به وای‌فای نسل شش هستند و در نظر دارند راه‌حل‌هایی متمایز با گذشته برای استفاده بالقوه از شبکه وای‌فای عمومی شهر ارائه دهند. آن‌ها مشارکت با شرکت‌های خصوصی و شفافیت عملکرد خود را مهم‌ترین مولفه‌ها در موفقیت شهر می‌دانند و به همین دلیل در تلاش هستند رابطه خود را با ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی مختلف تقویت کنند.

مشارکت بین مدیران دوبلین و کمپانی ویرجین مدیا بهره‌مندی از نرم‌افزارهایی نظیر کنترل‌گر ابر-محور و دسترسی به نقاط اینترنت نسل ششم را به دنبال خواهد داشت. ویرجین مدیا در سراسر جهان به خاطر ارائه "فناوری هوشمند" با سرعت‌های بسیار بالا و قابلیت اطمینان زیاد شهرت دارد و به همین دلیل بهترین گزینه برای مشارکت مدیران دوبلین جهت رسیدن به هدف بهینه‌سازی استفاده از اینترنت خواهد بود.

ارائه وای‌فای رایگان در مرکز دوبلین برای شهروندان

علاوه بر این، مشارکت بین مدیران پایتخت ایرلند و کمپانی ویرجین مدیا به نصب نقاط دسترسی اینترنت نسل ششم بیشتری در سراسر شهر منجر خواهد شد که این امر به سهم خود می‌تواند برابری دیجیتالی را میان مردم به طور قابل توجهی افزایش دهد.

کد خبر 621613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.