حفظ جان و امنیت مردم با حضور بسیجیان در کشور

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بسیج برای انقلاب و نظام جهت دفاع از مردم تشکیل شد و حفظ جان و امنیت مردم با حضور بسیجیان در کشور برقرار شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز _چهارشنبه دوم آذرماه_ در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر یزد و فرماندهان سپاه و بسیج یزد که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: نقش بسیج در دفاع مقدس پوشیده نیست، همچنین در جنگ نرم دشمنان علیه ایران، بسیج قدرت خود را درخصوص ایجاد امنیت و دفاع از مردم نشان داد.

وی درباره دیگر اقدامات بسیجیان گفت: در زمان کرونا بسیجیان در کنار مدافعان سلامت برای سلامت مردم تلاش کردند و در حادثه سیل در کنار مردم با هدف حفظ جان و مال مردم نقش‌آفرینی کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به جریانات کنونی کشور، گفت: به‌تازگی تعداد قابل توجهی از بسیجیان مخلص و وفادار برای دفاع از مردم در برابر اغتشاشگران، شهید شدند.

سردار زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج به مردم دارالعباده و با ایمان یزد، گفت: هدف بسیج تبدیل تهدید به فرصت است، امروزه با تهدیدات زیادی روبرو هستیم که با هم‌افزایی و همراهی مردم و تمام ارگان‌ها، این تهدیدات به فرصت تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: دشمنان بدانند ما منتظر حمله دشمن نمی‌شویم تا با آن مقابله کنیم بلکه اگر احساس کنیم دشمن می‌خواهد کوچک‌ترین صدمه‌ای را به ملت و نظام ایران وارد کند، قطعاً ضربه سنگینی خواهیم زد.

کد خبر 621540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.