تاریخ‌سازی ژیرو در قطر/ شماره ۹ خروس‌ها به رکورد افسانه‌ای هانری رسید+عکس

اولیویه ژیرو با دبل در بازی مقابل استرالیا، با ۵۱ گل‌ ملی تیری هانری برابری کرد و به‌طورمشترک بهترین گلزن تاریخ تیم‌ ملی فرانسه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و استرالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دیشب در ورزشگاه ۴۰ هزار نفری الجنوب شهر الوکره با قضاوت ویکتور گومز، نخستین بازی گروهی را برابر یکدیگر برگزار کردند؛ این دیدار تا قبل از دقیقه ۸۱ با نتیجه ۴ بر یک به‌سود فرانسه در جریان بود.

اولیویه ژیرو که پیش از بازی امشب، ۴۹ گل‌ملی برای فرانسه به‌ثمر رسانده بود با گلزنی در نیمه‌اول به پنجاهمین گل‌ملی خود رسید و در یک‌قدمی رسیدن به رکورد تیری هانری افسانه‌ای قرار گرفت.

اما این پایان کار درخشش اولیویه ژیرو نبود و لحظاتی پیش با یک ضربه سر تماشایی، دومین گل خود در جام‌جهانی قطر را در همین بازی اول وارد دروازه استرالیا کرد و به رکورد افسانه‌ای هانری رسید.

بدین ترتیب ژیرو به‌طور مشترک با تیری هانری و ۵۱ گل، در صدر جدول بهترین گلزنان تاریخ خروس‌ها ایستاد و به احتمال فراوان در بازی‌های آینده همین جام، این رکورد را به تنهایی از آن خود خواهد کرد تا نامش در تاریخ فوتبال فرانسه از همیشه جاودانه‌تر شود.

تاریخ‌سازی ژیرو در قطر/ شماره ۹ خروس‌ها به رکورد افسانه‌ای هانری رسید+عکس

کد خبر 621461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.