تبلت Galaxy Tab S8 FE به تراشه Kompanio 900T مجهز می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت Galaxy Tab S8 FE به تراشه Kompanio 900T مجهز خواهد شد و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یک تبلت سامسونگ با شماره مدل SM-X506B در ماه سپتامبر در بنچ‌مارک مشاهده شد در آن زمان حدس زده می‌شد که این می‌تواند Galaxy Tab S8 FE باشد. این محصول که یک مدل مقرون‌به‌صرفه است، دارای پنل LCD خواهد بود و از قلم نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلت جدید شرکت سامسونگ دارای یک تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک است که شامل دو هسته Cortex-A78 و شش هسته Cortex-A55 می‌شود. به نظر می‌رسد که این دستگاه به تراشه Kompanio 900T مجهز خواهد بود.

استفاده از تراشه Kompanio 900T در تبلت Galaxy Tab S8 FE به این معنا است که از شبکه اتصال 5G پشتیبانی می‌کند. تبلت ذکر شده دارای چهار گیگابایت حافظه رم است و با استفاده از رابط کاربری One UI 5 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید اجرا می‌شود. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی درمورد تاریخ عرضه این محصول منتشر نشده است.

تبلت Galaxy Tab S7 FE که در ماه می معرفی شد، دارای صفحه‌نمایش LCD است. این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 778G، حداکثر هشت گیگابایت حافظه رم و یک باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و فناوری شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

تبلت Tab S7 FE تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و یک اسلات کارت حافظه microSD برای ذخیره بیشتر ارائه می‌دهد. دوربین سلفی این محصول پنج مگاپیکسلی و دوربین پشت آن هشت مگاپیکسلی است.

کد خبر 621410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.