تصاویری از پنل پشتی گوشی‌های سری Honor 80 فاش شد

به‌تازگی تصاویری از پنل پشتی گوشی‌های Honor 80، Honor 80 Pro و Honor 80 SE منتشر شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت آنر قصد دارد سری گوشی‌های پرچم‌دار آینده خود را در قالب سری آنر ۸۰ عرضه کند؛ این محصولات جدید قرار است ۲۳ نوامبر در بازار چین به صورت رسمی عرضه شوند. در حالی که شرکت سازنده بعضی از ویژگی‌ها و مشخصات کلیدی این محصولات را از طریق انتشار تیزر فاش کرده است، اخیراً مجموعه‌ای از تصاویر جدید از سری آنر ۸۰ منتشر شده است که بیشتر بر طراحی این گوش‌ها تمرکز دارد.

تصاویر منتشر شده پنل پشتی سه مدل گوشی هوشمند Honor 80، Honor 80 Pro و Honor 80 SE را نشان می‌دهد. هر سه مدل گوشی ذکر شده دارای یک پنل پشتی یکسان هستند، سنسورهای دوربین نیز در گوشه سمت چپ بالای آن شبیه عدد هشت انگلیسی قرار گرفته‌اند. این محصولات در چهار رنگ مشکی، صورتی، آبی و خاکستری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

با توجه به اطلاعات ارائه شده آنر ۸۰ پرو نخستین گوشی هوشمند از این برند است که از پردازشگر کوالکام Snapdragon 8 Plus Gen 1 بهره می‌برد. انرژی مورد نیاز این محصول از طریق یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی قرار گرفته شده است که شامل یک دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی می‌‎شود.

کد خبر 621223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.