امضای تعهد جدید اقدامات آب‌وهوایی در شورای شهر هال

شورای شهر هال به کمیسیون اقدامات آب‌وهوایی یورکشایر و هامبر پیوست و تعهد خود را برای ایفای نقش در مقابله با وضعیت اضطراری آب‌وهوایی اعلام کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر هال با امضای پیمان اقلیمی یورکشایر و هامبر، نسبت به ایفای نقش در مقابله با وضعیت اضطراری آب‌وهوایی متعهد شد.

کمیسیون آب‌وهوایی یورکشایر و هامبر، یک نهاد مستقل است که برای حمایت و هدایت سازمان‌های منطقه در زمینه تغییرات آب‌وهوایی ایجاد شده و به‌تازگی تعهد اقدامات اقلیمی خود را به‌طور رسمی آغاز کرده است. این کمیسیون به رهبران شوراها اجازه می‌دهد با بحث در مورد موضوعات مشترک آب‌وهوایی، به‌طور مؤثر به چالش‌های فعلی پاسخ دهند و از فرصت‌های موجود در سراسر منطقه استفاده کنند.

تعهد مذکور از سازمان‌ها می‌خواهد که در زمینه آماده شدن برای مقابله با تغییرات آب‌وهوایی، انطباق با تغییر اقلیم، مقاوم شدن در برابر اثرات آتی کاهش انتشار کربن با هدف کربن‌صفر شدن خالص (تعادل بین مقدار گاز گلخانه‌ای تولید شده و مقدار حذف شده از جو)، بهبود طبیعت و افزایش تنوع زیستی و کمک به ترویج گذار سبز متعهد شوند و از سازمان‌ها می‌خواهد به چهار اصل «رهبری قوی»، «نیروی کار متعهد»، «سهامداران متعهد» و «عدالت و شمولیت» پایبند باشند.

شورای شهر هال با امضای این تعهد همچنین نسبت به همکاری با سایر امضاکنندگان برای به‌اشتراک‌گذاری آموخته‌ها و تجربیات اقلیمی و به‌روزرسانی پیشرفت‌های خود با کمیسیون آب‌وهوایی یورکشایر و هامبر متعهد شده است.

شورا خاطرنشان کرد که امضای این پیمان جدید در راستای تعهد موجود شورا برای خنثی شدن نسبت به کربن تا سال ۲۰۳۰ قرار دارد و اطمینان داد که اقدامات این نهاد چگونگی محافظت و ارتقای محیط محلی هال را مد نظر قرار می‌دهد و شهر و شورای شهر را برای طولانی‌مدت پایدارتر می‌کند.

امضای تعهد جدید اقدامات آب‌وهوایی در شورای شهر هال

شورای شهر هال در حال حاضر به ارائه چند پروژه کربن‌زدایی اقدام کرده است که مطابق با آن‌ها در راستای دستیابی به اهداف خود در کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و انعطاف‌پذیری هال در برابر اثرات تغییرات آب‌وهوایی با مردم سرتاسر شهر همکاری خواهد داشت و امضای تعهد جدید آن را قادر می‌سازد تا پیشرفت خود را در برابر تغییرات آب‌وهوایی تقویت کند.

این شورا در آوریل ۲۰۱۹ وضعیت اضطراری آب‌وهوایی را اعلام کرد و در اوایل سال جاری، بیانیه جدیدی مبنی بر تعهد شورا به حفاظت از محیط زیست برای نسل‌های آینده را امضا کرد.

شورای شهر هال همچنین با عضویت در کمپین کربن‌صفر خالص شهر، مشاغل محلی و ساکنان را تشویق می‌کند تا انتشار گازهای گلخانه‌ای خود را کاهش دهند و اقدامات مثبتی در مورد تغییرات آب‌وهوایی به‌کار گیرند.

کد خبر 621212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.