رفع انسداد کارت‌ سوخت تاکسی‌های درون‌شهری زرند

رئیس سازمان حمل‌ونقل همگانی شهرداری زرند گفت: در حال حاضر از ۱۶ کارت مسدود شده هفت کارت برای وصل مجدد به پلیس +۱۰ معرفی شده است و امیدواریم ظرف چند روز آینده به چرخه خدمات‌رسانی بازگردد.

محمدجواد عربپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از رفع انسداد تعدادی از کارت‌های سوخت تاکسی‌های درون‌شهری زرند خبر داد و اظهار کرد: این کارت‌ها طی سال‌های گذشته به دلیل فعال نبودن مسدود شده بود.

وی افزود: یکی از دلایل انسداد این کارت‌ها فعال نبودن، غیرفعال شدن تاکسی‌های درون‌شهری یا واگذاری به افراد دیگر بوده و این سازمان با همکاری ستاد مدیریت سوخت اقدام به ابطال این کارت‌ها کرده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل همگانی شهرداری زرند خاطرنشان کرد: این سازمان بعد از تمدید پروانه اشتغال توسط رانندگان تاکسی و محرز شدن فعالیت آن‌ها در خط‌وط خود، از فروردین‌ماه امسال رفع انسداد این کارت‌ها را در دستور کار قرار داده است.

عربپور تصریح کرد: در حال حاضر از ۱۶ کارت مسدود شده، هفت کارت برای وصل مجدد به پلیس +۱۰ معرفی شده است و امیدواریم ظرف چند روز آینده به چرخه خدمات‌رسانی بازگردد.

وی با اشاره به نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان تاکسیرانی شهری و کنترل بهینه مصرف سوخت، گفت: در صورت فعال نبودن یا بی‌نظمی در فعالیت رانندگان تاکسی، این سازمان اقدام به ابطال پروانه فعالیت رانندگان می‌کند.

کد خبر 621148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.