دستگیری ۱۲۸ سارق در طرح ذوالفقار پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۱۲۸ سارق سابقه‌دار در طرح ذوالفقار این فرماندهی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه در راستای ارتقای امنیت اجتماعی طرح ذوالفقار با هدف دستگیری سارقان اموال مردم در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت، اظهار کرد: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و بررسی‌های دقیق و هوشمندانه به عمل آمده در نهایت مأموران موفق شدند در ۴۸ ساعت گذشته ۱۲۸ سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه تمام سارقان دستگیر شده سابقه‌دار هستند، ادامه داد: این افراد در زمینه سرقت منزل، سرقت خودرو، سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو، سرقت از باغ‌ها، کارگاه‌ها و منازل نیمه‌ساز و همچنین سرقت از مغازه‌ها فعال بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: متهمان به سرقت‌های متعددی در شهر اصفهان اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ بساطی با تاکید بر برخورد قاطعانه با متعرضان به حقوق و اموال مردم، خاطرنشان کرد: به سارقان سابقه‌دار هشدار می‌دهیم که هرچه زودتر مسیر زندگی خود را تغییر داده و دست از رفتار مجرمانه خود بردارند، چرا که آنها در رصد هوشمندانه پلیس هستند و با کوچک‌ترین اقدام مجرمانه توسط مأموران دستگیر و به سزای اعمال خود می‌رسند.

کد خبر 621072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.