مصدومیت بنزما رئال را مجاب به خرید نکرد

مشکلات بدنی بنزما در این فصل، رئال را ناامید نکرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، رئال‌مادرید به‌رغم غیبت «کریم بنزما» در جام جهانی به دلیل مصدومیت از ناحیه ران، ظاهراً موضع خود را در مورد نقل و انتقالات ژانویه تغییر نداده است.

کارلو آنچلوتی هفته‌ها پیش مدعی شد که قهرمان اروپا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به دنبال اضافه‌کردن هیچ بازیکنی نیست. با این حال پس از اینکه بنزما مجبور به کناره‌گیری از تیم ملی فرانسه در جام جهانی شد، این باور وجود داشت که لوس بلانکوس می‌تواند به خرید یک مهاجم جدید فکر کند.

رئال مادرید معتقد است با وجود اینکه بنزما در این فصل برای یافتن آمادگی بدنی تلاش زیادی کرده و هنوز به فرم خوب خود نرسیده، اما نیازی به خرید یک بازیکن در خط حمله در پنجره نقل و انتقالات ندارد.

بازیکن ۳۴ ساله رئال مادرید در این فصل ۹ بازی تیمش را به دلیل مصدومیت و خستگی عضلانی از دست داده است، اما لوس بلانکوس در غیاب او با استفاده از بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور، رودریگو و فدریکو والورده توانسته بازی‌های خود را با نتایج خوبی به پایان برساند.

اگرچه مصدومیت‌های اخیر بنزما بر زمان بازی او تأثیر گذاشته، اما رئال مادرید در مورد شرایط و آمادگی او در آینده نزدیک تردیدی ندارد.

کد خبر 621010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.