ملت ایران اجازه نمی‌دهند اغتشاشگران به اهدافشان برسند

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه فرزندان ولایت دست از آرمان‌های این انقلاب برنمی‌دارند، گفت: ملت ایران اجازه رسیدن اغتشاشگران به اهدافشان را نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی شایق امروز _دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه_ در نشست فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: اغتشاشگرانی که به خیال خام خود می‌خواهند جمهوری اسلامی را شکست دهند بدانند مردم کشور بر عقیده خود باقی خواهند ماند، زیرا برای این انقلاب و نظام شهید داده شده است و تا ابد و تا آخرین قطره خون پای انقلاب ایستاده‌ایم.

وی تاکید کرد: ولی فقیه هرگز تنها نخواهد ماند و مردم انقلابی کشور در کنار رهبر برای حفظ و اقتدار جمهوری اسلامی ایستاده‌اند. دشمن نمی‌تواند با فریب تعداد اندک شماری، جمهوری اسلامی را تضعیف کند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه دشمن طی سال‌های اخیر با تکنیک‌های مختلف هویت‌سوزی جوانان را در دستور کار قرار داده‌اند، افزود: ایجاد شبهه، تردید، بذر ناامیدی، دوقطبی‌سازی، ترس و احساس اقلیت برای نیروهای جبهه انقلاب از جمله تکینک‌های دشمن بوده است.

وی خاطرنشان کرد: افراد ضدانقلاب و سلطنت‌طلبان به دنبال ایجاد موقعیت برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی هستند و با تهییج مردم عامه درصدد ایجاد اغتشاش هستند، از این‌رو باید مردم از همراهی با این‌گونه افراد پرهیز کنند.

شایق گفت: اغتشاشگران و افرادی که دانسته یا ندانسته به دنبال ضربه زدن به اموال بیت‌المال هستند، محکوم هستند و باید بدانند بدون شک نظام در برابر اعمال آن‌ها سکوت نخواهد کرد.

کد خبر 620999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.