بوستان‌های منطقه یک شهر یزد بازپیرایی می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به بازپیرایی بوستان‌های منطقه یک این شهر، گفت: تلاش شده است بازپیرایی بوستان‌های منطقه با رعایت ضوابط و توازن در توزیع خدمات انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن ابوترابی امروز _دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه_ در نشست کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: با توجه به بازدیدی که از پروژه‌های در حال اجرای منطقه یک شهرداری صورت گرفت، به‌رغم اقدامات مناسب مدیر شهرداری، وضعیت آسفالت این منطقه به‌خصوص در محدوده بلوار استقلال نابسامان است.

وی تصریح کرد: طی بازدیدهای انجام شده، خیابان و معابر دیگر منطقه یک نیز در حال زیرسازی و آسفالت است و اکنون روکش آسفالت بلوار رسالت به پایان رسیده است.

عضو شورا و نماینده شورای اسلامی شهر یزد در منطقه یک شهرداری افزود: بلوار فرهنگ، صدوق، شیخ‌کلینی و کوچه‌های محله «کسنویه» و همچنین نوسازی آسفالت معابر منطقه امام شهر به دلیل فرسودگی در دستور کار است.

وی در خصوص پارک‌های منطقه یک گفت: ساماندهی و بازپیرایی پارک‌های منطقه یک نیز از جمله بوستان ۱۵ خرداد، دانش، کوچه بیوک، در دستور کار است و ضرورت دارد طرحی جامع برای بازپیرایی آن‌ها تهیه شود.

ابوترابی گفت: همچنین در بعضی از بوستان‌های این منطقه که امکان آن فراهم باشد، بخشی از بوستان برای بانوان محیا می‌شود. قسمتی از پارک دانش نیز به مجموعه ورزشی اختصاص می‌یابد و چمن مصنوعی رو باز در آن محل ایجاد می‌شود.

ابوترابی افزود: قبرستان «سیدالصحرا» که یکی از قبرستان‌های قدیمی شهر است از نظر جلوه بصری وضعیت مناسبی ندارد، لذا لازم است برای بازسازی آن دو میلیارد تومان در متمم دیده شود و با تصویب شورای اسلامی شهر در نخستین فرصت محوطه‌سازی آن آغاز و به محیط فرهنگی مذهبی تفریحی تبدیل شود.

کد خبر 620995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.