تداوم اجرای طرح جهادی آسفالت‌ریزی در سمنان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان از تداوم اجرای طرح جهادی آسفالت‌ریزی در این شهر خبر داد.

حجت‌الله ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم اجرای طرح جهادی آسفالت‌ریزی در سمنان، اظهار کرد: گام دوم اجرای طرح جهادی آسفالت‌ریزی در سطح شهر در خیابان ابوذر غفاری توسط ماشین‌آلات راهسازی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری به همراه اکیپ مکانیزه فینیشر آسفالت این سازمان انجام شد و به پایان رسید.

وی افزود: اجرای این طرح جهادی ثمره زحمات عوامل و نیروهای سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سمنان و ماشین‌آلات راهسازی است که هفته گذشته گام نخست آن در خیابان سعدی حدفاصل میدان امام (ره) تا میدان سعدی آغاز شد و به اتمام رسید.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: فاز دوم طرح جهادی آسفالت‌ریزی در سطح معابر محله‌های مختلف شهر به مساحت بیش از ۳۵ هزار مترمربع با صرف بیش از ۳۵۰۰ تن آسفالت و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با هدف افزایش و توزیع عادلانه خدمات، بهبود سیمای شهری، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه و تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام می‌شود.

ذوالفقاری ادامه داد: افزایش و توزیع عادلانه خدمات، بهبود سیمای شهری، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه و تأمین آرامش و آسایش شهروندان از دیگر اهداف این طرح بوده که از هفته گذشته آغاز شده است.

کد خبر 620956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.