مرد جوان پس از وقوع جنایت ناپدید شد/بازداشت قاتل زوج جوان

دستگیری ۱۵ لیدر اغتشاشات در بهارستان، ناپدیدی مرد جوان پس از وقوع جنایت، دستگیری عوامل شهادت دو بسیجی توسط پلیس و دستگیری متهمان شهادت شهید بیرامی را در بسته انتظامی ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ علی ولی‌پور، رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: در جریان تحقیقات مشخص شد، پرستار، قاتل بوده و از زمان وقوع جنایت توسط خانواده‌اش مشاهده نشده است.

وی اظهار کرد: بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰، رسیدگی به پرونده قتل یک زن سالخورده در خانه خود واقع در ولنجک توسط تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: در تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مشخص شد، زن سالخورده که آثار کبودی روی بدنش مشهود بود توسط فردی ناشناس در اثر خفگی به قتل رسیده و طلاهایش به سرقت رفته است.

وی اضافه کرد: کارآگاهان که در جریان تحقیقات متوجه شدند، پرستار مقتول، مردی جوان بوده و از زمان وقوع جنایت توسط خانواده‌اش مشاهده نشده است.

آشوبگران به دنبال آسیب زدن به کسب‌وکار مردم هستند

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت: فراجا تکیه گاه مردم و بازاریان است و هرگز اجازه نخواهد داد که آشوبگران به اهداف خود مبنی بر آسیب زدن به کسب‌وکار مردم دست یابند.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت، اظهار کرد: برای فرماندهی معظم کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله) آرزوی طول عمر توأم با صحت و سلامتی روزافزون را داریم.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور افزود: از مسئولان بازار تهران در خنثی. سازی توطئه‌های دشمنان در به آشوب کشیدن بازار و لطمه به کسب‌وکار مردم، تشکر می‌کنم.

دستگیری عوامل شهادت ۲ بسیجی توسط پلیس

مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا در اطلاعیه‌ای از دستگیری عامل شهادت دو بسیجی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: همزمان با روز پنجشنبه بیست‌وششم آبان‌ماه سال جاری، یکی از آشوبگران با قمه دو بسیجی به نام‌های دانیال رضازاده و حسین زینال‌زاده را در مشهد به شهادت رساند و متواری شد.

در پی اشراف اطلاعاتی پلیس، درحالی‌که متهم پس از این اقدام وحشیانه به سمت یکی از کلان‌شهرهای کشور متواری شده بود، به همراه سه تبعه خارجی در استان سمنان توسط جان‌برکفان انتظامی دستگیر شدند.

کشف بیش از یک تن تریاک در شیراز

سردار رهام‌ بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یک تن و ۵۲۶ کیلو و ۷۶۰ گرم تریاک در یکی از محله‌های شیراز کشف شد.

وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی قاچاقچی مقدار زیادی تریاک را از استان‌های شرقی به شیراز انتقال و در یک منزل مسکونی دپو کرده‌اند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: مأموران تحقیقات تخصصی خود را آغاز و پس از شناسایی منزل مسکونی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل مسکونی و یک دستگاه وانت نیسان میزان یک تن و ۵۲۶ کیلو و ۷۶۰ گرم تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص سه نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

دستگیری ۱۵ لیدر اغتشاشات در بهارستان

سرهنگ محمدرضا علیزاده، فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری ۱۵ لیدر اصلی اغتشاشات در این شهرستان خبر داد و گفت: از این افراد نارنجک دستی، سلاح سرد و کوکتل مولوتوف کشف شد.

وی افزود: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاشات و اخلالگران نظم عمومی ۱۵ نفر از لیدرهای اغتشاشات و آشوب‌ها در چند عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی این افراد در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمدرضا علیزاده اضافه کرد: مأموران پلیس اطلاعات با همکاری سازمان‌های اطلاعاتی با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی افرادی که در آشوب‌ها مشارکت کرده و موجب رعب و وحشت در بین شهروندان شده باشند، را شناسایی و دستگیر می‌کند.

توقف خودروی حامل مواد در ایستگاه پلیس نائین

سرگرد حسن براهیمی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف بیش از ۵۳ کیلو تریاک در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

وی گفت: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری دنا مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه موفق به کشف ۵۳ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که داخل خودرو جاساز شده بود، شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، از شهروندان می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

متهمان شهادت شهید بیرامی دستگیر شدند

جهانبخش زنگنه‌تبار، فرماندار صحنه در استان کرمانشاه از دستگیری متهمان شهادت سرهنگ نادر بیرامی، مسئول اطلاعات سپاه این شهرستان خبر داد.

وی افزود: عصر روز جمعه بیست‌وهفتم آبان‌ماه در جریان برگزاری مراسمی در شهرستان صحنه (شرق کرمانشاه)، عده‌ای اوباش و اغتشاشگر با هدف به هم زدن نظم و آرامش مراسم و کشاندن آن به سمت آشوب و اغتشاش، با سلاح سرد به سمت نیروهای مدافع امنیت حمله‌ور شده و سرهنگ بیرامی مسئول اطلاعات سپاه این شهرستان را به شهادت رساندند.

وی گفت: در جریان حمله اغتشاشگران، دو شهروند دیگر نیز مجروح شدند، متهمان شهادت سرهنگ بیرامی بلافاصله پس از ارتکاب قتل توسط نیروهای مدافع امنیت دستگیر و به چنگال قانون سپرده شدند.

قاتل زوج افغان در کرمان بازداشت شد

سرهنگ مهدی پورامینایی، فرمانده انتظامی کرمان از دستگیری عامل قتل یک زوج افغان در منطقه الله‌آباد شهر کرمان خبر داد و گفت: قاتل که برادر مقتوله است، به سبب مسائل خانوادگی مرتکب این جرم شده است.

وی افزود: حوالی نیمه شب وقوع یک مورد قتل به ۱۱۰ اعلام و با حضور مأموران کلانتری ۱۹ در یکی از محله‌های شهرک الله‌آباد مشخص شد، یک زوج افغان با ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند و قاتل نیز از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی کرمان خاطرنشان کرد: با سرعت عمل مأموران و بررسی شواهد و مدارک موجود عامل این قتل که مشخص شد بردار مقتوله بوده است، شناسایی و در یکی از نقاط سطح شهر دستگیر شد.

کد خبر 620684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.