مشخصات سامسونگ گلکسی Galaxy A33 5G+ قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مؤلفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشیGalaxy A33 5G می‌تواند علاقمندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گوشی موبایل Galaxy A33 5G میان رده شرکت سامسونگ است که با چند ویژگی جدید روانه بازار شد، سامسونگ هفدهم مارچ ۲۰۲۲ (بیست‌وششم اسفند ۱۴۰۰) از گوشی اقتصادی و کارآمد خود رونمایی کرد که Galaxy A33 5G نام دارد. این گوشی هوشمند قیمت مناسبی دارد و کارایی و سخت‌افزار مناسبی را در دل خود جای داده است. سامسونگ با عرضه این سری از گوشی‌های فوق اقتصادی، توانسته رتبه خوبی در کسب سهمیه بازار میان رده را از آن خود کند.

مشخصات سامسونگ گلکسی A33 5G

صفحه نمایش و بدنه سامسونگ گلکسی A33 5G

سامسونگ گلکسی A33 5G به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی از جنس IP67 مجهز است که امکان غوطه‌وری در آب شفاف (با زمان و عمق مشخص و از پیش تعریف شده) را فراهم می‌کند؛ بدنه و فرم این گوشی از جنس پلاستیک است که اثر انگشت را روی خود جذب می‌کند.

سامسونگ گلکسی A33 5G مجهز به صفحه نمایش با وضوح ۱۰۸۰*۲۴۰۰ پیکسل است که تراکم ۴۱۱ پیکسل در اینچ دارد و نسبت ابعاد تصویر آن ۲۰:۹ است؛ ابعاد این گوشی ۸.۱×۷۴×۱۵۹.۷ میلی‌متر بوده و ۱۸۶ گرم وزن دارد.

در طراحی سامسونگ گلکسی A33 5G از اثر انگشت زیر صفحه نمایش (optical)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و قطب‌نما استفاده شده است.

دوربین سامسونگ گلکسی A33 5G

گلکسی A33 5G مجهز به دوربین اصلی چهارگانه است. این گوشی دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی (لنز واید، f/1.8)، دوربین هشت مگاپیکسلی (لنز اولتراواید، f/2.2)، دوربین پنج مگاپیکسلی (لنز ماکرو، f/2.4) و سنسور تشخیص عمق تصویر (دو مگاپیکسلی، f/2.4) و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی (لنز واید، f/2.2) که تکمیل کننده عناصر لازم عکس‌برداری برای کاربران این گوشی است. سامسونگ گلکسی A33 5G ضبط ویدئوهای حداکثر با کیفیت ۱۰۸۰ با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

اگر می‌خواهید تصاویر پرتره ثبت کنید این گوشی مناسب است، اما باید گفت این گوشی از فوکوس خودکار بهره‌ای نبرده است، لنز ماکرو در ثبت عکس‌های بسیار نزدیک عملکرد خوبی دارد و می‌توانید از فواصل بسیار کم از سوژه عکاسی کنید. دوربین سلفی سامسونگ گلکسی A33 5G از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده که در شرایط نوری مناسب عکس‌های خوبی ثبت می‌کند.

سخت‌افزار سامسونگ گلکسی A33 5G

از نظر سخت‌افزاری این گوشی از تراشه Exynos 1280 است که با معماری پنج نانومتری ساخته شده است. پردازنده Exynos 1280 یک پردازنده هشت هسته‌ای است که Cortex-A55 و Cortex-A78 هستند و حداکثر توان پردازش آن‌ها ۲.۴ گیگاهرتز است.

پردازنده گرافیکی این گوشی Mali-G68 است که مناسب فعالیت‌های روزانه است، حافظه داخلی سامسونگ گلکسی A33 5G از ۸/۲۵۶ گیگابایت، ۸/۱۲۸ گیگابایت، ۶/۱۲۸ گیگابایت و ۴/۱۲۸ گیگابایت رم تشکیل شده است که با پشتیبانی فوق‌العاده این محصول از کارت حافظه جانبی این گوشی را به یک تلفن همراه ارزان و ارزنده تبدیل کرده است که می‌توانید اطلاعات خود را روی آن نگه‌داری و بازهم حافظه اضافه در اختیار داشته باشید. سامسونگ A33 5G از سیستم عامل اندروید ۱۲ استفاده می‌کند که قابلیت به‌روزرسانی را هم دارد.

شبکه‌های ارتباطی سامسونگ گلکسی A33 5G

قابلیت اتصال به شبکه‌های HSPA / LTE و بلوتوث نسخه ۵.۱، A2DP ، LE از دیگر ویژگی‌های شبکه‌های ارتباطی سامسونگ گلکسی A33 5G است.

باتری سامسونگ گلکسی A33 5G

سامسونگ گلکسی A33 5G دارای باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت پنج هزار میلی‌آمپری است که به راحتی می‌تواند نیاز کاربران را در طول روز برطرف سازد و ویژگی مهم آن شارژر سریع ۲۵ واتی است که باعث می‌شود مدت زمان شارژ شدن تا حد چشمگیری کاهش یابد.

سیستم عامل سامسونگ گلکسی A33 5G

سامسونگ گلکسی A33 5G به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۲ با رابط کاربری انحصاری سامسونگ یعنی One UI 4.1 استفاده می‌کند.

مزایای سامسونگ گلکسی A33 5G

  • طراحی مناسب و یکپارچه با استاندارد IP67
  • نمایشگر
  • عمر باتری
  • اسپیکر
  • عملکرد مناسب برای این رده قیمتی
  • دوربین

معایب سامسونگ گلکسی A33 5G

  • نبود شارژر درون جعبه
  • حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدست
  • در دسترس بودن لرزه‌گیر ویدئو تنها در وضوح 1080p
  • بدنه پلاستیکی

قیمت سامسونگ گلکسی A33 5G

با توجه به نتایج بررسی‌ها، در زمان انتشار این مطلب قیمت سامسونگ گلکسی A33 5G با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و رم هشت و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ تفاوت در حدود هشت میلیون و ۷۹۹ هزار تومان تا هشت میلیون و ۹۸۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

آیا سامسونگ گلکسی A33 5G بخریم؟

سامسونگ گلکسی A33 5G در اکثر زمینه‌ها عملکرد بسیار خوبی دارد، اما موارد زیادی را باید پیش از اقدام به خرید این محصول در نظر گرفت. با قیمت شروع کنید، سپس بررسی کنید آیا اندازه صفحه نمایش و قدرت باتری آنچه می‌خواهید هست یا خیر؟

اگر دوربین برای شما مهم بوده و قصد خرید A33 5G دارید بهتر است بدانید این گوشی اگرچه عملکرد رضایت بخشی از نظر دوربین دارد؛ اما در کل دوربین محور نیست، اما در مقابل با خرید گوشی سامسونگ A33 5G یک باتری قدرتمند را در این کلاس دریافت خواهید کرد. همچنین با خرید سامسونگ A33 5G شما در کلاس میان‌رده‌ها می‌توانید صاحب یک گوشی با طراحی مدرن شوید.

سامسونگ گلکسی A33 5G با استقامت عالی باتری، نمایشگر نسبتاً خوب، عملکرد رضایت‌بخش دوربین اصلی، عملکرد سخت‌افزاری پذیرفتنی و باتری نسبتاً قوی همراه با شارژ دهی مناسب ازجمله ویژگی‌های گلکسی A33 5G است که همراه با قیمت مناسب، آن را به محصولی ارزشمند برای خرید تبدیل می‌کنند.

کد خبر 620674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 0
    بنظرم گوشی های سامسونگ خیلی بهتر از گوشی‌های رقبا که تاکنون داشته‌ام ميباشد