مدافعان امنیت راهی ملکوت شدند

مردم اصفهان به استقبال پیکر شهدای مدافع امنیت رفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز _یکشنبه بیست‌ونهم آبان‌ماه_ مراسم تشییع پیکر مطهر بسیجیان شهید محمدحسین کریمی و شهید محسن حمیدی و سرهنگ شهید اسماعیل چراغی در اصفهان، با حضور با شکوه مردم شهیدپرور این شهر آغاز شد.

  • آئین تشییع با قرائت آیاتی قرآن کریم آغاز و مردم اصفهان ندای لبیک یا مهدی و لبیک یا حسین سر دادند.
  • در این مراسم مردم اصفهان با در دست داشتن تصاویر حاج قاسم سلیمانی و پرچم ایران، سرود ملی را زیر لب زمزمه و با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.
  • با حضور پیکر مطهر شهدا در بین جمعیت، مردم اصفهان یک‌صدا ندای مرگ بر فتنه‌گر سر دادند و خواستار گرفتن انتقام از قاتلین شهدای امنیت شدند.
  • امروز اگرچه هوای اصفهان سرد است، اما تنور عاشقی و قدرشناسی‌ها داغ‌ِداغ است؛ لحظه به لحظه بر سیل جمعیت افزوده می‌شود؛ حضور جوانان در این مراسم چشمگیر است.

تا آخرین قطره خون پشتیبان انقلاب هستیم

سرتیپ مجتبی فدا صبح امروز - یکشنبه بیست و نهم آبان‌ماه - در آئین تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع امنیت اصفهان با درود به روح امام شهدا (ره)، حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت شهدای حادثه شاه‌چراغ و ایذه اظهار کرد: حضور مردم اصفهان در ۲۵ آبان ۱۳۶۱ و تشییع شهدا را گرامی می‌داریم آنان مثل امروز با امام و شهدای خود تجدید میثاق کردند.

وی با ابلاغ سلام و درود مقام معظم رهبری به مردم اصفهان افزود: انقلاب اسلامی به مردم ایران استقلال و عزت بخشید؛ ۴۳ سال است که استراتژی آمریکا براساس نابودی انقلاب اسلام ترسیم شده است؛ آمریکایی‌ها در این مسیر تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا پیشرفت‌ها و توسعه ایران را مهار کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به شکست‌های پیاپی دشمن در جنگ سخت از مردم ایران، افزود: این شکست‌ها در تحریم‌ها و ترور چهره‌های شاخص ایران ادامه یافت؛ بنابراین معاندین جمهوری اسلامی تمام ظرفیت‌های خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار گرفته‌اند و در همین راستا با به کار گیری امپراطوری رسانه‌ای سعی در القای ناامیدی به مردم ایران دارند.

وی شکست‌های مداوم آمریکا و هم‌پیمانان وی در منطقه را موجب گسترش انقلاب اسلامی در جهان دانست و گفت: انقلاب اسلامی روز به روز قوی‌تر خواهد شد همچنین جبهه مقاومت در منطقه رشد یافته و ناتوانی حاکمان ظالم منطقه به ویژه آل‌سعودی در سال‌های گذشته مشخص شده است؛ با این حال آمریکا به دنبال تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است، اما امروز به چنان ذلتی افتاده که دور سرزمین‌های اشغالی را حصار کشیده‌اند و همواره نگرانی در دل آنها وجود دارد.

وی ناکامی دشمن بر سر میز مذاکرات را موجب انتخاب مسیر دیگری برای مقابله عنوان کرد و ادامه داد: دشمن اراذل، برخی چهره‌های فرهنگی و ورزشی و سران گروهک‌های تجزیه‌طلب و تروریستی را به خط کرد تا با انتشار تفرقه و شایعه فتنه‌ای ضد ایران به راه اندازند، اما در این مسیر با شکست روبه‌رو شدند زیرا مردم ایران به دشمنان اجازه عمل ندادند و اعلام کردند تا آخرین قطره خون پشتیبانی انقلاب اسلامی و رهبر خود هستند.

فدا شهادت روحانیون، مردم انقلابی و نیروهای امنیتی را به دلیل حرمت‌شکنی دشمنان دانست و گفت: با وجود همه این فتنه‌ها اعلام می‌کنیم که حاضر هستیم جان خود را فدا کنیم تا خدشه‌ای به کشور وارد نشود.

وی با اشاره به شکست‌های خفت‌بار دشمن در جبهه مقاومت، جنگ نیابتی و تفرقه بین مسلمانان یادآور شد: دولت انقلابی بدون توجه به تهدیدات آمریکا در مسیر خودکفایی حرکت کرد بنابراین دشمن برای جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران مراکز علمی را مورد حمله قرار داد، اما به اشخاص فریب خورده اعلام می‌کنیم که مزدوران دشمنان را سر جای خود می‌نشانیم و مسیر پیشرفت و توسعه کشور را ادامه می‌دهیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان عزم ملت ایران برای جانفشانی در برابر توطئه‌ها با رهنمودهای رهبری شجاع را جزم دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری اعلام کردند که توطئه‌های اخیر سازماندهی شده بود، برخی چهره‌های سیاسی آمریکا نیز از ارسال سلاح از ناحیه کردستان برای ناامنی ایران خبر داده بودند همچنین به شکل هماهنگ برخی از سفارت خانه‌های ایران را مورد حمله قرار دادند.

وی با تاکید بر اینکه ما اهل مماشات نیستیم، گفت: امنیت و آرامش مردم از اهمیت زیادی برخوردار است و در همین راستا با تلاش سربازان گمنام سپاه اصفهان و دستگاه‌های امنیتی شش عامل حادثه تروریستی اصفهان دستگیر شدند و به زودی تمامی عوامل فتنه را دستگیر خواهیم کرد.

گزارش ایمنا از مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت در اصفهان

فدا یکی از ترفندهای دشمن را به کارگیری افراد خودفروخته اعلام کرد و افزود: به این افراد هشدار می‌دهیم که مردم اصفهان با کوچک‌ترین اشاره مقام معظم رهبری به میدان خواهند آمد و طومار فتنه‌گران را در هم خواهند پیچید.

وی اظهار کرد: از خواص و نخبگان انتظار می‌رود نسبت به روشن‌گری و تبیین اقدام کنند؛ همچنین از دستگاه قضائی می‌خواهیم که عاملان جنایت‌های اخیر را به اشد مجازات برساند.

  • سیدرضا نریمانی، مداح اهل بیت (ع) در جمع میلیونی مردم اصفهان در محل بزرگمهر به نوحه‌سرایی پرداخت.

  • حضور مردم اصفهان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای امنیت فراتر از تصور و شمارش است. در حال حاضر جمعیت مردم در مراسم میلیونی شده است.

نیروی انتظامی با این هجمه‌ها عقب نخواهد نشست

سرتیپ پاسدار مجتبی فدا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه آئین تشییع شهدای مدافع امنیت اظهار کرد: ضمن قدردانی از مردم و کارکنان زحمت‌کش فراجا باید تاکید کرد که این شهادت‌ها، جانبازی‌ها و رشادت‌ها ما را مصمم‌تر، قوی و محکم‌تر می‌کند؛ نیروی انتظامی قهرمان، دلیر و فداکار نیز ثابت کرده است که با این هجمه‌ها عقب نخواهد نشست.

وی اولویت اول نیروهای انتظامی را خدمت به مردم، در کنار مردم بودن با مردم بودن و فراهم کردن آسایش و امنیت اعلام کرد و افزود: از شهادت عزیزان و یتیمی فرزندان خود هیچ ترسی نداریم زیرا با امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا عهد و پیمان بستیم که تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خود حافظ و پاسدار انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی باشیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان نیروهای انتظامی را از این عهد و پیمان مستثنی ندانست و گفت: به نوبه خود از همه کارکنان خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی تشکر می‌کنم.

مردم اصفهان همچون اوایل انقلاب برای دفاع از اسلام در میدان هستند

سردار محمدرضا میرحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه آئین تشییع شهدای مدافع امنیت اصفهان، اظهار کرد: مردم شهیدپرور اصفهان اوصاف بارزی دارند که رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهات گوناگون و به خوبی به آن اشاره کردند؛ از جمله انقلابی بودن، ایمان مردم اصفهان و نقش آن‌ها در دفاع از اسلام و عرصه‌های مختلف دفاع مقدس است.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم اصفهان در آئین تشییع شهدا، افزود: امروز یک بار دیگر مردم برای تجدید میثاق با شهدا و وداع با سه شهید امنیت به میدان آمدند تا این پیام را به جهانیان برسانند که هیچ تفاوتی با گذشته نکردند و همچون روزهای ابتدایی انقلاب برای دفاع از اسلام در صحنه حاضر هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان حضور جمعیت کثیر چند صد هزار نفری در این مراسم را ستودنی دانست و گفت: دستگاه‌های امنیتی به زودی تقاص خون شهدای امنیت را خواهند گرفت و آن‌ها را مجازات خواهند کرد و با قوتی فراتر از گذشته برای دفاع از ارزش‌های انقلاب، راه شهدا و امام راحل (ره) در رکاب ولایت فقیه و فرمانده کل قوا خواهند ماند تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی خود، حضرت صاحب‌الزمان (عج) برسانند.

راه شهدا ادامه دارد

محمد نورصالحی در حاشیه برگزاری آئین تشییع پیکر شهدای مدافع امنیت اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تقدیر این‌گونه بود که در چهلمین سالروز ۲۵ آبان‌ماه که ۳۷۰ شهید اصفهان روی دست مردم تشییع شدند، سه نفر از نیروهای بسیجی و مدافع امنیت به دست آشوبگران و آشوب‌طلبان به شهادت برسند.

وی این اتفاق را نشان‌دهنده ادامه راه شهدا، مسیر مستقیم ملت ایران و از سوی دیگر راه شیاطین و دشمنی‌ها دانست و افزود: پیام بزرگ این اتفاق آن است که نباید از پا بنشینیم، بلکه همان‌گونه که شیاطین و دشمنان در حال ادامه راه هستند، ما نیز باید به مسیر خود ادامه دهیم و امیدواریم حضور با شکوه مردم در تشییع شهدا پیام ادامه استوار راه شهدا را به خوبی انتقال دهد.

  • پیکر شهدای مدافع امنیت در مسیر گلستان شهدا بر روی دستان مردم انقلابی اصفهان در حال تشییع است، و همزمان ندای ملکوتی اذان ظهر به گوش می‌رسد.
  • پیکرهای شهدای مدافع امنیت اصفهان پس از تشییع با شکوه بر روی دستان مردم، در آغوش خاک آرمیدند.

کد خبر 620651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.