ضرورت گفت‌وگو با نسل جوان برای تبیین مسیر روشن انقلاب اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تاکید بر ضرورت جوان‌گرایی در عرصه‌ تبلیغ، مداحی و سایر عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: تشکیل شبکه مداحان جوان در استان اصفهان یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی فوقی امروز _شنبه بیست‌وهشتم آبان‌ماه_ در نشست مسئولان کانون‌های مداحان شهرستان‌های استان اصفهان که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن اشاره به جایگاه و عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی در جهان، افزود: یکی از اصول مهم عرض ارادت به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و تعظیم شعائر الهی، آن است که قدردان مسیری باشیم که بعد از ۱۴ قرن به دست ما رسیده است.

وی نقش مداحان در بصیرت‌افزایی و روشنگری اذهان عموم جامعه را مهم برشمرد و افزود: نقش تشکل‌های میانی همچون کانون مداحان در ساماندهی و هدایت جریانات مردمی و اجتماعی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، نقش مهمی است و باید با جدیت برای تحقق مأموریت‌ها تلاش کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: کانون مداحان یک تشکل مردمی است که باید پناه مداح‌ها باشد و کارهای تشکیلاتی و مسیر موفقیت را برای آنان هموار سازد؛ تجربه نشان داده است، آنجایی موفقیت حاصل می‌شود که درگیر ضوابط اداری نشده‌ایم و با مردم ارتباط برقرار کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه مداحان به‌عنوان مدافعان حریم اهل‌بیت (ع) و انقلاب و ولایت، باید بارهای روی زمین‌مانده در این عرصه را بردارند و به منشأ مقصود برسانند، خاطرنشان کرد: حیات ما به ارتباط با مردم و حل مشکلات آنان است؛ ظرفیت کانون مداحان برای گره‌گشایی از کار مردم باید با محوریت، همبستگی، وحدت و با رویکرد جذب باشد.

حجت‌الاسلام فوقی با اشاره به اتفاقات چند روز گذشته در اصفهان و برخی استان‌های کشور که منجر به شهادت چندین تن از مدافعان امنیت و مردم شد، بر ضرورت حرکت در مسیر بصیرت‌افزایی و روشن‌سازی راه انقلاب برای جوانان و نوجوانان تأکید کرد و گفت: آن چیزی که امروز می‌تواند دشمن را از تلاش‌های خبیثانه‌اش ناامید کند، تلاش و خدمت خالصانه و صادقانه به مردم است؛ بیاییم ساختارهای غلط ذهنی را کنار بزنیم و با شنیدنِ حرف نسل جوان و نشست و گفت‌وگو با آنان، مسیر روشن انقلاب را تبیین کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت جوان‌گرایی در عرصه تبلیغ، مداحی و سایر عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی افزود: نباید خاتمه‌بخش حرکت‌ها باشیم، لذا تشکیل شبکه مداحان جوان در استان اصفهان یک ضرورت است.

کد خبر 620381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.