ابلاغ فهرست تملکات اولویت‌دار مناطق به شهرداری تا پایان امسال

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به بازدیدهای اعضای شورا از مناطق پنج‌گانه، فهرستی از پروژه‌های نیمه‌تمام مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم با تملک املاک در مسیر و تزریق بودجه تا پایان سال، این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد ناصر حیدری امروز _شنبه بیست‌وهشتم آبان‌ماه_ در نشست با مدیران املاک شهرداری یزد، اظهار کرد: تملک و خیابان‌سازی کوچه شهید نقیب‌زاده، خیابان ۱۸ متری شهدای کوچه بیوک، بلوار امام حسن مجتبی (ع)، تقاطع شهدا اکبرآباد و خیابان ۱۴ متری آیت‌الله ابوترابی از جمله مواردی است که به شهرداری ابلاغ شد تا به عنوان پروژه اولویت‌دار تا پایان سال به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: تملک و آزادسازی پارکینگ‌های منطقه پنج و خیابان ۳۰ متری برازنده، مقدم بر دیگر پروژه‌های مورد تاکید شورای اسلامی شهر جهت تکمیل در سال ۱۴۰۱ بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد افزود: در راستای توجه به امور زنان، تملک و آزادسازی بوستان بانوان در محله قاسم‌آباد و طرح اجرایی خیابان فروغ در این محله به منظور تکمیل در سال ۱۴۰۱، در شورای اسلامی شهر تصویب و به شهرداری ابلاغ شد.

وی ادامه داد: تملک اراضی خیابان تبلیغات اسلامی، اراضی امام‌زاده جعفر (ع) و طرح اجرایی تقاطع پژوهش نیز در دستور کار قرار گرفت و به شهرداری ابلاغ شد تا به عنوان پروژه اولویت‌دار در سال ۱۴۰۱ انجام شود.

حجت‌الاسلام حیدری در خصوص احداث پل‌های عابر پیاده در معابر پرخطر گفت: با توجه به مطالبات مردم برای احداث پل عابر پیاده در بلوار شهید قندی به دلیل وجود مدرسه و خطرساز بودن خیابان برای دانش‌آموزان احداث پل در این مکان مصوب شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر احداث ۲۲ پل عابر پیاده در سطح شهر، قرار است فراخوانی برای ساخت پل‌های مکانیزه نیز به سرمایه‌گذاران داده شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در رابطه با تقدیر شهردار و شورای اسلامی شهر از «مصطفی صابری» نایب قهرمان ورزش پرورش اندام گفت: صابری یکی از قهرمانان ملی است که با تلاش و پشتکار در مسابقات اسپانیا مقام نایب قهرمانی را کسب کرده است. در جریانات کنونی جامعه نیز که برخی از ورزشکاران همراه رسانه‌های معاند شده‌اند، این ورزشکار وفاداری خود به انقلاب و شهدا را نشان داد و این تجلیل ابتدا به دلیل مقام نایب‌قهرمانی و به دلیل وفاداری وی به انقلاب و مردم کشور ایران بود.

کد خبر 620342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.