ساماندهی سگ‌های بلاصاحب نیازمند مشارکت همه‌جانبه است

شهردار چادگان گفت: هزینه زیادی به شهرداری بابت جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب تحمیل می‌شود و ضرورت دارد تمام دهیاری‌ها و شهرداری‌ها همکاری لازم را به منظور رفع این معضل داشته باشند تا حیوانات در سطح شهر و روستاهای مجاور رها نشوند.

محمد عرب‌چادگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص معضل رها بودن سگ‌های بلاصاحب در شهر اظهار کرد: سگ‌های بلاصاحب همانند دیگر شهرها به چالشی برای شهروندان چادگان تبدیل شده است.

وی افزود: همان‌گونه که کشتن این حیوانات خلاف قانون است، یک رفتار غیراخلاقی نیز محسوب می‌شود و باید چاره‌ای برای این معضل اندیشیده شود.

شهردار چادگان خاطرنشان کرد: به دنبال احداث پناهگاه نگهداری سگ‌های ولگرد، ساماندهی و جمع‌آوری این حیوانات از سطح شهر هستیم و این اقدام به زودی انجام خواهد شد.

عرب‌چادگانی تصریح کرد: در حال حاضر یک شرکت از فریدونشهر پیمانکار شهرداری در طرح جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب است، یک روز در هفته نسبت به جمع‌آوری این حیوانات اقدام می‌کند و هزینه بر اساس قرارداد مشخص پرداخت می‌شود.

وی گفت: هزینه زیادی به شهرداری بابت جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب تحمیل می‌شود و ضرورت دارد تمام دهیاری‌ها و شهرداری‌ها همکاری لازم را به منظور رفع این معضل داشته باشند تا حیوانات در سطح شهر و روستاهای مجاور رها نشوند.

شهردار چادگان از شهروندان درخواست کرد: غذارسانی به سگ‌ها را بیرون از شهر و محل پناهگاه انجام دهند تا زمینه حضور این حیوانات در شهر و محل‌های مسکونی فراهم نشود.

کد خبر 620261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.