گوشی‌های جدید ویوو از طراحی نسل قبل خود بهره می‌برد

رندرهای رسمی ویوو X۹۰ و X۹۰ پرو پلاس نشان می‌دهد که این محصولات از طراحی شبیه به نسل قبل خود یعنی X۸۰ بهره خواهند برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت ویوو گوشی‌های سری X۹۰ را در ۲۲ نوامبر در کشور چین معرفی خواهد کرد؛ این محصول در سه مدل X۹۰، X۹۰ Pro و X۹۰ Pro Plus عرضه خواهد شد. پیش از این رندرهایی از این محصولات منتشر شده است، اما اکنون رندرهای رسمی X۹۰ و X۹۰ Pro Plus در دسترس قرار گرفته است که طراحی و رنگ‌بندی آن‌ها را نشان می‌دهد.

ظاهر قسمت جلویی ویوو X۹۰ و X۹۰ پرو پلاس شبیه به هم است و هر دو از نمایشگر OLED با لبه‌های خمیده و بریدگی پانچ‌هول مرکزی بهره می‌برند. این دو گوشی در بخش پشتی دارای ماژول دوربین دایره‌ای متشکل از چهار دوربین است. مهمترین تفاوت بین ویوو X۹۰ و X۹۰ پرو پلاس این است که مدل استاندارد از ماژول دوربین کوچک‌تر نسبت به مدل پرو پلاس بهره می‌برد.

مدل مشکی ویوو X۹۰ و X۹۰ پرو پلاس ظاهری مات دارد، لبه سمت راست این دو گوشی نیز میزبان دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم بلندی صدا است. در حال حاضر، هیچ تصویری از گوشی ویوو X۹۰ پرو وجود ندارد، اما به احتمال زیاد این گوشی از طراحی شبیه دو مدل ذکر شده بهره می‌برد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ویوو X۹۰ و X۹۰ پرو از تراشه Dimensity ۹۲۰۰ استفاده خواهد کرد، درحالی‌که انتظار می‌رود مدل X۹۰ پرو پلاس به سیستم-روی-چیپ Snapdragon ۸ Gen ۲ مجهز شود.

کد خبر 620208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.