مدافع اسپانیا ممکن است جام‌جهانی را از دست بدهد

تیم ملی اسپانیا در حالی قرار است در جام جهانی به مصاف رُقبا برود که چند بازیکنش آمادگی خوبی ندارند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خوزه لوئیس گایا مدافع اسپانیا، روز چهارشنبه قبل از آخرین تمرین تیمش پیش از جام جهانی، پس از رگ به رگ شدن مچ پای راست خود مجبور به ترک زمین شد.

طی روزهای اخیر، مهمترین خبر تیم‌های ملی که خود را برای جام جهانی آماده می‌کنند، مصدومیت بازیکنانشان است. چندین بازیکن مطرح به دلیل مصدومیت چند بازی یا حتی کل جام جهانی را از دست داده‌اند و در این میان، تیم ملی اسپانیا نیز با مشکلاتی روبه‌رو است. فدراسیون فوتبال اسپانیا به طور رسمی اعلام کرد که گایا دچار پیچ خوردگی جانبی درجه پایین شده و منتظر نتایج MRI برای تعیین میزان کامل آسیب است.

اسپانیا امروز قبل از سفر به قطر برای کسب دومین عنوان قهرمانی جام جهانی، به مصاف اردن رفته است. بیست‌وسوم نوامبر جام جهانی برای اسپانیا آغاز می‌شود و شاگردان انریکه کار خود را برابر کاستاریکا آغاز می‌کنند.

آلوارو موراتا، هوگو گیامون و مارکوس یورنته دیگر بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت نتوانستند در آخرین بازی دوستانه اسپانیا حاضر شوند، اما احتمالاً در جام جهانی برای کشورشان به میدان می‌روند. انریکه امیدوار است که این سه بازیکن مصدوم در نخستین بازی در دسترس باشند.

تیم ملی اسپانیا در گروه E رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های کاستاریکا، آلمان و ژاپن هم‌گروه است.

کد خبر 620101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.