گجت پوشیدنی که با ارتعاش کاربر را از خواب بیدار می‌کند

محققان یک گجت پوشیدنی توسعه داده‌اند که قادر است با استفاده از ارتعاش کاربر را از خواب بیدار کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً یک گجت پوشیدنی در کیک استار ارائه شده است که "Silent Wake Me Up" نام دارد؛ ابعاد این محصول یک در سه در پنج سانتی‌متر است و به صورت موقت با پدهای چسب‌دار سیلیکونی پزشکی ضدحساسیت به بدن متصل می‌شوند، هر یک از پدها برای هفت ساعت کارآیی دارد. کاربران می‌توانند دستگاه را در هر نقطه از بدن قرار دهند، اما کارشناسان توصیه می‌کنند که آن را روی سینه یا ساعد بچسبانند.

کاربران به گجت ذکر شده متصل می‌شوند و زمانی را برای بیدار شدن تنظیم می‌کنند. گجت Silent Wake Me Up در زمانی حدود ۱۰ دقیقه قبل از زمان تعیین شده ۲۰۰ پالس ارتعاشی ایجاد می‌کند. شدت این پالس‌ها به تدریج افزایش پیدا می‌کند به این ترتیب کاربر آرام‌آرام از خواب بیدار می‎‌شوند.

با استفاده از این گجت، اطرافیان کاربر می‌توانند راحت بخوابند. کاربر با توجه به سنگینی خواب خود می‌تواند سه سطح ارتعاش تعیین شده در برنامه را انتخاب کند. همچنین وی می‌تواند این گجت را چند بار در روز تنظیم کند تا یک قرار ملاقات یا رویداد دیگر را به او یادآوری کند. برق مورد نیاز محصول به وسیله دو باتری کوچک تأمین می‌شود که برای سه ماه استفاده کافی هستند. زمان تعویض باتری‌ها از طریق اپ به کاربر هشدار داده می‌‎شود.

کد خبر 619855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.