بسیج بالاترین جریان‌سازی را در حوزه زمینه‌سازی ظهور دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه بسیج بالاترین جریان‌سازی را در حوزه زمینه‌سازی ظهور دارد، گفت: بسیج در تمام عرصه‌های انقلاب حضور فعال دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین کریم بی ‌کی امروز - چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه - در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با اشاره به اینکه در تاریخ چهار یوم‌الله بعثت، غدیر، عاشورا و ظهور وجود دارد، اظهار کرد: مقطعی که ما در آن قرار داریم زمینه‌سازی برای ظهور است و بسیج در تمدن‌سازی که در فرمایش مقام معظم رهبری مطرح شده، جریان‌ساز این حرکت تمدنی است.

وی تصریح کرد: قرآن کریم هنگام شمردن برتری انسان، تقوا، جهاد، علم و عرفان را به عنوان ویژگی‌های انسان برتر معرفی می‌کند و امام خمینی (ره) در قله تمام این ویژگی‌ها قرار داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد افزود: امروز بسیج در تمامی عرصه‌ها حضور فعال دارد و هر زمان و هر مکانی که نیاز به اقدام جهادی وجود داشته باشد، حضور بسیج پررنگ است.

وی تصریح کرد: عرصه محرومیت‌زدایی یکی از مهمترین عرصه‌هایی که بسیج در طول ۴۳ سال انقلاب حضور بسیار پررنگی در آن داشته و موفقیت‌های بسیار خوبی به دست آمده است.

کد خبر 619852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.