هدف شورای ششم همدان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه هدف شورای ششم تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های نیمه‌تمام است، گفت: به منظور تحقق این مهم، شورای اسلامی شهر سال گذشته و امسال از تنظیم و ارائه پروژه‌های بزرگ جدید پرهیز کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسگریان امروز_ چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ در یکصدوسی‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان، اظهار کرد: به ابتکار استاندار همدان مقرر شد، گروه کارشناسی در خصوص بررسی وضعیت فنی پروژه غدیر با حضور نمایندگان شورای اسلامی شهر و شهرداری تشکیل شود و نتایج این بررسی کارشناسی، به صورت دقیق و شفاف به اطلاع عموم برسد.

وی با بیان اینکه هدف شورای ششم از ابتدای تشکیل، تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های نیمه‌تمام است، ادامه داد: به منظور تحقق این مهم، شورا در سال گذشته و امسال از تنظیم و ارائه پروژه‌های بزرگ جدید پرهیز کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: سعی و تلاش شورای ششم هدایت فنی، مالی و بودجه به سمت پروژه‌های نیمه تمام بوده است، سال گذشته و امسال شهرداری موظف به اتمام پروژه پل غدیر، پل سردار همدانی و پارکینگ آقاجانی‌بیگ شد که در دو پل غدیر و سردار همدانی اقدامات خوبی انجام شد و امیدوارم امسال شاهد افتتاح رسمی این پروژه‌ها باشیم.

وی تصریح کرد: پل غدیر آماده بهره‌برداری است، اما حساسیت‌های فنی در خصوص این پروژه در فضای مجازی مطرح شد که شورای اسلامی شهر به‌ویژه کمیسیون فنی عمرانی پیگیر این حساسیت‌ها هستند.

مسگریان با بیان اینکه بر اساس مدارک ارائه شده از سوی شهرداری، تمام مسائل و اصول فنی در این پروژه رعایت شده است، افزود: طبق تأیید شرکت مشاور پل غدیر از لحاظ فنی مشکلی ندارد، اما با توجه به حساسیت‌ها و پیگیری‌ها روز بیست‌وچهارم آبان‌ماه به همت و ابتکار استاندار، جلسه‌ای در دفتر معاون امور عمرانی تشکیل و زوایای این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به تصمیم اتخاذ شده در جلسه مذکور، خاطرنشان کرد: مقرر شد گروه کارشناسی با حضور نمایندگان شورای اسلامی شهر و شهرداری تشکیل شود و نتایج این بررسی کارشناسی، به صورت دقیق و شفاف به اطلاع عمومی برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: پروژه‌های مهم عمرانی باید طبق قاعده و مسائل فنی اجرا شود و مشکلات احتمالی در بخش فنی رفع شود.

کد خبر 619793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.