احداث مراکز ورزشی باعث افزایش نشاط و امید در شهروندان می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احداث مراکزی همچون ورزشگاه‌های روباز و زمین‌های چمن مصنوعی برای نسل جوان و نوجوان جامعه در بسیاری از محله‌های مبارکه در حال انجام است که این امر نشاط و امید را در شهروندان به‌ویژه نسل جوان و نوجوان افزایش داده است.

محمدرضا فلاح در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به وضعیت نامساعد اقتصادی در کشور و شهرداری‌ها، احداث بسیاری از پروژه‌های عمرانی به‌ویژه بازگشایی معابر و خیابان‌هایی که بیش از چند سال معضلاتی را برای مردم ایجاد کرده بود، اقدامی ارزنده محسوب می‌شود که از طریق توافقات با مالکان انجام شده است.

وی ادامه داد: احداث مراکزی همچون ورزشگاه‌های روباز و زمین‌های چمن مصنوعی برای نسل جوان و نوجوان جامعه در بسیاری از محله‌های مبارکه در حال انجام است که این امر نشاط و امید را در شهروندان به‌ویژه نسل جوان و نوجوان افزایش داده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: پروژه‌هایی که در محله‌ها و مناطق مختلف شهر مبارکه مورد بازدید قرار گرفت، با تدبیر مدیریت شهری مبارکه و حمایت‌های شورای ششم این شهر اجرا شده است.

وی با قدردانی از فعالیت‌های مدیریت شهری در شهر صنعتی مبارکه با سکان‌داری شورای اسلامی شهر و شهردار جوان، پر انرژی و با انگیزه مبارکه، گفت: شهروندان از مسئولان به‌ویژه شهردار و شورای اسلامی شهر صداقت، راستگویی، تلاش، پشتکار و جدیت می‌خواهند که این خصوصیات در مجموعه مدیریت شهری مبارکه وجود دارد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا فلاح، نماینده استان اصفهان در شورای عالی کشور و عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور در شهر مبارکه از پروژه‌های عمرانی شهرداری مبارکه بازدید کرد؛ این بازدید به دعوت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه از پروژه‌های عمرانی از جمله سالن‌های ورزشی محلات شیخ‌آباد و سرارود، زمین چمن محله اسماعیل ترخان، تقاطع غیرهمسطح وحدت، مجتمع کارگاهی خیام، سازمان مدیریت حمل‌ونقل، بلوار وحدت، بلوار سردار شهید بابایی انجام شد.

کد خبر 619698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.