حوزه حمل‌ونقل شهری زنجان متحول می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: برای توسعه حمل‌ونقل عمومی این شهر ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و تحولاتی در این حوزه اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین حمزه‌لوپاک در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان، اظهار کرد: یکی از نکاتی که باید در این شهر مورد توجه قرار گیرد، ترافیک و حمل‌ونقل شهری است که مطالعات آن در بخش نخست آغاز و در رابطه با توسعه ناوگان نیز اقداماتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای توسعه حمل‌ونقل عمومی شهر زنجان ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و تحولاتی در این حوزه اتفاق خواهد افتاد، تصریح کرد: دولت برای تهیه اتوبوس یارانه در نظر گرفته است و امیدواریم با لحاظ ۴۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس جدید شرایط تا حدی بهبود یابد؛ البته مجوز خرید ۲۵ دستگاه ون نیز برای الحاق به ناوگان دریافت شده است که امیدواریم به‌زودی شاهد بهره‌مندی شهروندان از خدمات ارائه شده باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به موضوع احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در سطح شهر، خاطر نشان کرد: اصلاح خطوط اتوبوسرانی نیز مدنظر است و باید مردم را به سمت بهره‌مندی از خدمات این ناوگان با ارائه خدمات مطلوب سوق دهیم.

مهدی طالب، عضو دیگر شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این جلسه با اشاره به جذب نیرو در شهرداری، گفت: جذب نیرو باید تنها از طریق برگزاری آزمون انجام شود و قبل از آن، تمام موارد به اطلاع شهروندان برسد.

وی تصریح کرد: شهرداری زنجان پیگیر دریافت مجوز استخدام است و انتظار می‌رود بر اساس اولویت‌ها و نیاز شهرداری، آزمون استخدامی برگزار شود؛ بر این اساس هیچ جذبی بدون آزمون در شهرداری زنجان امکان‌پذیر نیست.

منبع: ایسنا

کد خبر 619578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.