شب‌ شعر «خروش لاجوردی» به مناسبت روز اصفهان

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری شب‌ شعر «خروش لاجوردی» به مناسبت گرامیداشت روز و ایثار حماسه مردم اصفهان خبر داد.

الهه رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان در نظر دارد به مناسبت گرامیداشت روز و ایثار حماسه مردم اصفهان _بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ شب شعری با حضور شاعران مطرح کشور و استان اصفهان برگزار کند.

وی ادامه داد: محوریت اشعار این شب شعر که «خروش لاجوردی» نام دارد، حماسه و ایثار مردم اصفهان خواهد بود. در این برنامه شاعرانی خارج از استان همچون مرتضی حیدری‌آل‌کثیر از قم، رضا نیکوکار از رشت، سعید بیابانکی از تهران و محمد زارعی از دلیجان حضور دارند.

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان تصریح کرد: در این برنامه عباس شاه‌زیدی، محسن ناصحی، علی سلیمیان، مهدی نظارتی‌زاده، داوود رحیمی، اکرم هاشمی، فرزانه شفیعی، بهجت فروغی‌مقدم، میلاد حبیبی، محمد خادم، مریم کرباسی، زهرا صالحی و محمدحسین صفاریان از اصفهان حضور دارند.

شب‌شعر «خروش لاجورد» به مناسبت روز اصفهان

رضایی ادامه داد: زبان و ادبیات به‌ویژه شعر یکی از تأثیرگذارترین اقدامات برای تبیین هر موضوع اجتماعی و فرهنگی است، به همین جهت این مرکز برای تبیین حماسه‌آفرینی و ایثار مردم اصفهان به عموم شهروندان اصفهان به‌ویژه نسل جوان که دوران هشت سال جنگ تحمیلی را درک نکرده‌اند، اقدام به برگزاری این شب شعر کرده است.

وی افزود: شب‌شعر «خروش لاجوردی» پنجشنبه _بیست‌وششم آبان‌ماه_ ساعت ۱۸ در حوضخانه قلمستان واقع در باغ غدیر برگزار خواهد شد و شرکت در آن برای عموم افراد آزاد است.

کد خبر 619460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.