احمد نوراللهی لیگ‌ برتر امارات را تعطیل کرد!

احمد نوراللهی هافبک ملی‌پوش ایران، تنها بازیکن لیگ‌ برتر امارات به‌شمار می‌رود که در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارد، از همین‌رو به‌تنهایی باعث تعطیلی ۴۰ روزه لیگ‌ برتر این کشور شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، ۶ روز دیگر رسماً در دوحه آغاز می‌شود و به‌دنبال آن، ۳۲ تیم حاضر در جام‌جهانی لیست نهایی خود را اعلام کردند و از هفته گذشته به‌ترتیب راهی کشور قطر شدند، سایر تیم‌ها نیز تا پایان هفته جاری به هتل‌های محل اقامتشان خواهند رسید.

از همین رو لیگ‌های فوتبال سراسر دنیا از قاره آسیا گرفته تا اروپا از هفته‌های گذشته شروع به تعطیل‌شدن کردند و شب گذشته آخرین روز لیگ‌های فوتبال پیش از شروع رقابت‌های جام‌جهانی برگزار و در نهایت برای مدت دست‌کم ۴۰ روز تعطیل شدند.

لیگ‌برتر امارات نیز با برگزاری هفته دهم به پایان رسید و تا بیست‌وچهارم آذرماه یعنی پس از پایان رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر تعطیل شد، اما نکته جالب اینجاست که لیگ‌برتر امارات فقط به‌خاطر یک‌بازیکن حاضر در جام‌جهانی تعطیل شده است.

احمد نورالله‌ی هافبک ملی‌پوش ایرانی شباب‌الاهلی امارات تنها بازیکنی است که از بین ۱۴ تیم و بیش از ۳۰۰ بازیکن شاغل در لیگ‌برتر امارات در لیست نهایی تیم‌ملی کشورش برای جام‌جهانی حضور دارد و منجر به تعطیلی لیگ‌برتر امارات برای بیشتر از یک‌ماه شد.

احمد نوراللهی لیگ‌برتر امارات را تعطیل کرد!

شب گذشته لیست نهایی تیم‌ملی فوتبال ایران از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شد و احمد نورالله‌ی هافبک شباب‌الاهلی در بین ۲۵ بازیکن دعوت‌شده به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار گرفت.

کد خبر 619312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.